printlogo


ترامپ حزب سیاسی جدید تشکیل می‌دهد
 ترامپ حزب سیاسی جدید تشکیل می‌دهد
کد خبر: 23604
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا ایده تشکیل یک حزب سیاسی جدید را در دست بررسی دارد.

روزنامه وال استریت ژورنال روز سه شنبه با استناد به گفته افراد آشنا به موضوع گزارش داد دونالد ترامپ در پی تحولات اخیر، اندیشه ایجاد یک حزب سیاسی جدید با نام «حزب میهن پرست» را با نزدیکانش به بحث گذاشته است. ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود خطاب به مردم آمریکا گفت جنبشی که ما آغازکردیم هنوز در ابتدای راه خود است.

در پی حوادث پساانتخاباتی در آمریکا بویژه حمله اخیر به ساختمان کنگره، بسیاری از هم حزبی‌های جمهوری خواه ترامپ به او پشت کرده و خواستار برکناری او از قدرت شدند. میچ مک کانل، مرد شماره یک جمهوری خواهان او را مسبب اصلی تحریک خشونت‌ها می‌داند و گفته هیچگاه دیگر با ترامپ صحبت نخواهد کرد.

ترامپ در میانه کارزار پساانتخاباتی خود در لحظات آخر حمایت مایک پنس، معاون خود را نیز از دست داد و در جایی از او به عنوان خائن نام برد. رئیس جمهور فعلی آمریکا معتقد بود پنس باید از اختیاراتش استفاده کند تا ورق انتخابات را به نفع او بازگرداند.

ساعاتی بیشتر به مراسم تحلیف بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا باقی نمانده است. بنا به اعلام منابع مطلع در کاخ سفید ترامپ چهار ساعت قبل از مراسم تحلیف واشنگتن دی سی را ترک خواهد کرد. گزارش‌های اولیه رسانه‌ای حاکی از آن است که ترامپ حدود ساعت ۸ صبح قصد دارد از پایگاه اندروز با هواپیمای ایر فورس وان خارج شود و روز‌های پس از این را در املاک خود در مارالاگو در پالم بیچ فلوریدا سپری کند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23604