printlogo


آیت الله کعبی :
فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایجاد تحول در نسل جوان است/ تداوم حرکت حوزه های علمیه در جنبش نرم افزای و تولید قدرت نرم
فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایجاد تحول در نسل جوان است/ تداوم حرکت حوزه های علمیه در جنبش نرم افزای و تولید قدرت نرم
کد خبر: 23925
عضو خبرگان رهبری با اشاره به حرکت حوزه علمیه در مسیر رشد و تعالی ملت ایران با جنبش نرم افزاری و تولید قدرت نرم و حرکت انقلابی، گفت: فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایجاد تحول در نسل جوان انقلابی است که این موضوع به برکت اسلام رخ داد و انقلاب اسلامی تداوم بخش آن بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله عباس کعبی  با اشاره به جایگاه و خدمات حوزه علمیه در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خواستگاه انقلاب اسلامی حوزه های علمیه و روحانیت با محوریت مساجد و روحیه اسلام خواهی ملت ایران و رهبری امام راحل و فداکاری اقشارگوناگون ملت ایران است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد .
وی ادامه داد: روحانیت بر پایه اسلام خواهی ملت ایران پیشتاز در مبارزه با طاغوت و مبارزه با استبداد و استعمار بود و استقلال خواهی و آزادی خواهی و دفاع حقوق ملت ایران را خواهان بود.
عضو خبرگان رهبری  خاطرنشان کرد: چهل و دو سال است که انقلاب اسلامی بر پایه خود سازی و جامعه پردازی و تمدن سازی ملت ایران پیش می رود و این مسیر را با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی آغاز کرد.
آمریکا و رژیم صهیونیستی به سراشیبی سقوط و افول رسیده اند
وی با بیان اینکه در گام پنجم انقلاب اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به سراشیبی سقوط و افول رسیده اند، بیان داشت:  امروز شعار بین المللی انقلاب اسلامی  و ضد استبدادی تمام دنیا را فرا گرفته است.
آیت الله کعبی ابراز داشت:  فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایجاد تحول در نسل جوان انقلابی است که این موضوع به برکت اسلام رخ داد و انقلاب اسلامی تداوم بخش آن بود.
وی اضافه کرد: طبعا در حوزه های علمیه متناسب با حرکت انقلاب ملت ایران تحول بزرگی  هم در حوزه اجتهاد متناسب با مقتضیات زمان و هم در نوآوری های دینی و حاکمیت فقه اهلبیت(ع) اتفاق افتاده است.
این استاد برجسته حوزه تاکید کرد: حوزه علمیه انقلابی است و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد ماند و در مسیر رشد و تعالی ملت ایران جنبش نرم افزاری و تولید قدرت نرم و حرکت انقلابی حوزه ها تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/23925