printlogo


معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران:
حوزه انقلابی یاری‌رسان انسان‌های مظلوم و ستمدیده است
حوزه انقلابی یاری‌رسان انسان‌های مظلوم و ستمدیده است
کد خبر: 24108
معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران بابیان این‌که حوزه انقلابی یاری‌رسان انسان‌های مظلوم و ستمدیده است، گفت: امید همه به انسان‌های انقلابی ارزش‌مدار و تحول‌گرا است چراکه زمینه نصرت و یاری دین خدا را محقق می‌کنند.
معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، aضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره به توصیه‌های رهبری در خصوص حوزه انقلابی اظهار داشت: ضعیف نگه‌داشته شدگان روی زمین امیدشان به حوزه‌های انقلابی است، حوزه‌ای که به داد مظلوم و ستمدیده می‌رسد.
وی ادامه داد: نسبت به کسانی که آن‌ها را به این روز انداختند واکنش نشان می‌دهند و زمینه‌ای را برای همگرایی در برابر واگراها ایجاد می‌کنند.
ظهیری تأکید کرد: این همدلی و همگرایی که در سایه‌سار اعتصمام به حب الله می‌شود زمینه‌ساز حکومت جهانی وعده داده‌شده، می‌شود.
وی ابراز داشت: هدف از بعثت پیامبران نیز همین بوده است و علاوه بر این وعده‌ای الهی این است که روزی جمع انقلابی‌ها با تمسک جستن به ارزش‌ها نصرت الهی شامل آن می‌شود.
معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران بیان داشت: افراد انقلابی با تمسک جستن به این ارزش‌ها و پایداری در این مسیر خودشان را بالا می‌کشند و مظهر جنبش‌های بزرگ و امیدآفرین می‌شوند.
وی تأکید کرد: امید همه به انسان‌های انقلابی ارزش‌مدار و تحول‌گرا است چراکه زمینه نصرت و یاری دین خدا را محقق می‌کنند.
ظهیری خاطرنشان کرد: اگر کسی در زندگی مشی و اخلاقش این‌گونه باشد برنامه‌اش این‌گونه باشد و در جهت فردی این‌گونه باشد وعده‌ای الهی برای آن‌ها امیدآفرین است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24108