printlogo


نایب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با قم فردا مطرح کرد:
ضرورت برخورد قاطع با اهانت های رئیس جمهور / اظهارات نسنجیده وزرا برای کشور هزینه ایجاد می کند
ضرورت برخورد قاطع با اهانت های رئیس جمهور / اظهارات نسنجیده وزرا برای کشور هزینه ایجاد می کند
کد خبر: 24167
نایب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: روحانی در برخی زمان ها با کنایه و گاهی مواقع با طنز مخالفانش را هدف قرار داده است که قطعا باید با این اهانت ها و کنایه ها برخورد شود.
اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر و موضوع اهانت به رئیس جمهور اظهار داشت: توهین و اهانت به هر شخص و مسئولی زیبنده نظام نیست و قطعا محکوم است.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب نیز صریحا این مهم را اشاره کردند و همه باید تابع اصول و روشی اخلاقی باشیم که ایشان تاکید فرمودند.
شاکری در ادامه در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور بیش از 54 اهانت در دوره ریاست جمهوری داشته و آیا این اهانت ها قابل پیگیری است، ابراز داشت: در طی این سال ها بارها رئیس جمهور به روش های مختلف مسئولان، سازمان ها و مخالفان را مورد اهانت قرار داده است.
وی تاکید کرد: روحانی در برخی زمان ها با کنایه و گاهی مواقع با طنز مخالفانش را هدف قرار داده است که قطعا باید با این اهانت ها و کنایه ها برخورد شود.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: در واقع باید گفت خود کرده را تدبیر نیست چرا که خود روحانی در طی این سال ها بارها با نیش و کنایه با دیگران صحبت کرده است.
وی در ادامه با انتقاد از صحبت های وزیر ارتباطات در استان زنجان گفت: این اظهارات مشخص نیست از زبان وزیر این کشور بیان شده یا وزیر یک کشور بیگانه و دشمن، به هر حال باید دولتی ها پاسخگوی هزینه هایی که برای نظام ایجاد می کنند، باشند.
شاکری به سخنان علوی وزیر اطلاعات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این گونه اظهارات قطعا در راستای منافع ملی نیست.



انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24167