printlogo


نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با قم فردا:
مطالعات ریز پهنه‌بندی زلزله در اداره کل راه و شهرسازی خاک می‌خورد/ شهرک قدس و زین‌الدین روی گسل قرار دارند
مطالعات ریز پهنه‌بندی زلزله در اداره کل راه و شهرسازی خاک می‌خورد/ شهرک قدس و زین‌الدین روی گسل قرار دارند
کد خبر: 24228
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این‌که مطالعات ریز پهنه‌بندی زلزله در اداره کل راه و شهرسازی خاک می‌خورد، گفت: بر اساس این مطالعات شهرک قدس و زین‌الدین نباید توسعه پیدا کنند
حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،اظهار داشت: مطالعات ریز پهنه‌بندی زلزله در شهر قم که بیش از 15 سال پیش انجام شده است دقیقا مشخص کرده است که در کدام قسمتی شهر نباید توسعه‌ای صورت بگیرد.
وی ادامه داد: بر اساس این مطالعات توسعه شهر قم در محدوده شهرک قدس و زین‌الدین اصلاً توجیه ندارد چراکه این محدوده‌ها در روی گسل قرار دارد.
بختیاری افزود: این مطالعات در اداره کل راه و شهرسازی خاک می‌خورد و هیچ کسی به آن توجه نمی‌کند و تاکنون اصلاً مطرح هم نکردند.
وی تأکید کرد: متأسفانه رویکردهای متفاوتی که مدیران استان در خصوص مناطق مختلف شهری دارند موجب شده است که مناطقی از شهر بیش از حد موردتوجه قرار بگیرد و مناطق دیگری اصلاً موردتوجه قرار نگیرد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: توسعه متوازن شهری نباید در شعار بلکه باید در عمل محقق شود و شاهد این نباشیم که برخی از قسمت‌های شهری به‌کلی فراموش شوند.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24228