printlogo


مسئول کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان قم خبر داد؛
انحراف در مسیر اجرای پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به قم/ مسئولان ورود کنند
انحراف در مسیر اجرای پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به قم/ مسئولان ورود کنند
کد خبر: 24275
مسئول کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان قم از انحراف در مسیر اجرای پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به قم خبر داد و خواستار ورود مسئولان به این موضوع شد.
حمید اورعی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به انحراف در مسیر مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم اظهار داشت: به‌عنوان‌مثال یکی از مشکلاتی که در استان داریم عدم توجه به ورزش بانوان است درحالی‌که در مصوبات رهبری مبلغ هزار و 200 میلیارد ریال به ورزش بانوان به‌منظور احداث سالن هزار و 500 نفری و استخر ویژه بانوان اختصاص پیدا کرده اما در عمل صرف جای دیگری شده است.
وی با بیان این‌که در شهر قم مجموعه ورزشی خاص ویژه بانوان نداریم، بیان داشت: ورزش بانوان در مظلومیت به سر می‌برد اما وقتی سؤال می‌کنیم مسئولان در پاسخ می‌گویند استخر حجاب را راه‌اندازی کردیم درحالی‌که این استخر مشترک است.
اورعی تأکید کرد: علاوه بر این مصوباتی که هیئت دولت داشت برای آموزش‌وپرورش استان 263 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده بود که یکی از پروژه‌هایی که قرار بود به بهره‌برداری برسد اردوگاه ملاصدرا در کهک بود.
وی ادامه داد: متأسفانه برخلاف قوانین اردوگاه ملاصدرا تبدیل به مجتمع توریستی شده است درحالی‌که قرار بود اردوگاهی برای دانش‌آموزان استان باشد حال این سؤال را باید از مسئولان پرسید که
با چه مجوزی این اردوگاه تغییر کاربری داده است.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24275