printlogo


شمارش معکوس مهلت خرید بیمه شخص ثالث ایران تا نوروز 1400
شمارش معکوس مهلت خرید بیمه شخص ثالث ایران تا نوروز 1400
کد خبر: 24367
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، aشاید شما  نام بیمه شخص ثالث ایران را به عنوان قدیمی‌ترین بیمه ثالث بشناسید. شرکت بیمه‌ ایران، بیشترین حجم فروش بیمه شخص ثالث را از آن خود کرده است. احتمالا هنگام خرید بیمه شخص ثالث ، به این  رشته بیمه شرکت ایران فکر خواهید کرد. چرا بیمه ثالث ایران  در بین گزینه‌های خرید جای می گیرد؟
یکی از بیمه‌های زیرشاخه بیمه اتومبیل بیمه شخص ثالث است. بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال بیمه‌ای هستند که با هزینه مناسب بهترین مزایا را صاحب شوند. بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری تلقی می‌شود. اما با گرفتن یک آمار ساده و مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه اهمیت بیمه ثالث می‌شوید. یکی از راه‌های کسب آمار، مراجعه به مراجع قضایی و بررسی چند پرونده مربوط به دیه شخص ثالث است که به دلیل سهل انگاری یک شخص یک خانواده یا حتی چند خانواده را دچار مشکل و بحران کرده است. بیمه ایران به عنوان قدیمی ترین و شاخص ترین شرکت‌های بیمه در کشور، این امکان را به شما می دهد تا با قیمت مناسب، خودرو خود را از این حیث بیمه کنید. بخاطر بسپارید که بیمه هزینه اضافی یا هدررفت منابع مالی شما نیست؛ بلکه سرمایه ای است که علاوه بر دیدگاه مادی، شما را در مسئله مهم آرامش  ارضاء می کند.

با بیمه ثالث ایران نگران تصادف نباشید

با بیمه شخص ثالث نگران حوادث رانندگی خود نباشید

در بسیاری از مواقع ممکن است بر حسب سهل انگاری یا هر دلیل دیگری هر یک از ما دچار سانحه رانندگی شویم. امری که کاملا اجتناب ناپذیر است. اما بیمه شخص ثالث ایران همواره حتی در سخت ترین شرایط ممکن، پشتیبان شماست تا در صورت بروز تصادفات سنگین جاده ای و خسارت های مالی و جانی زیاد به شما بتواند باعث دلگرمی شما شده و با جبران خسارت های پیش آمده می‌تواند اندکی از فشارهای روحی شما کمتر کند. نام بیمه ایران را به خاطر بسپارید. بهتر است هر چه سریعتر اقدام به خرید بیمه شخص ثالث ایران کنید؛ با بیمه شخص ثالث ایران می توانید مال و دارایی و جان خود و سایر سرنشینان خودرو را بیمه کنید تا بخشی از دردهای شما در جریان تصادفات کاسته شود.

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران  

اگر به دنبال مزایا و استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای بیمه شخص ثالث ایران هستید؛ باید آن را خریداری کنید تا در حوادث رانندگی در صورت بروز خسارت های مالی و جانی دست تنها و گرفتار نباشید. چگونه می توان به ساده ترین روش ممکن بیمه شخص ثالث را خریداری نمود؟ امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و ماشین شدن زندگی افراد، می توان در بستر اینترنت نسبت به استعلام و محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث ایران اقدام کرد تا وقت و انرژی شما اتلاف نگردد. برای این منظور کافی است به سامانه بیمه دات کام در هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی وارد شوید. سپس، نسبت به خرید بیمه شخص ثالث ایران در این سامانه، اقدامات لازم را صورت بخشید.
کارشناسان متخصص بیمه دات کام به شما پیشنهاد می‌کنند:" در هنگام خرید بیمه شخص ثالث ایران، کمی دست خود را باز گذاشته و پوشش مالی بالاتر را در نظربگیرید. زیرا  حادثه و تصادف خبر نمی‌کند. شرکت بیمه ایران، کل مبلغ خسارت مالی را پرداخت خواهد کرد.
برای اطلاعات خرید بیمه شخص ثالث خودرو، به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://bimeh.com/thirdparty


خرید اینترنتی بیمه ثالث شرکت بیمه‌گر ایران

چرا بیمه ایران؟

بیمه ایران یکی از شرکت‌های بیمه‌ای قدیمی و دولتی است که بیشترین بیمه شخص ثالث کشور را به خود اختصاص داده است. بیمه‌گزاران بسیاری در طول سال ها از خدمات و پوشش‌های این شرکت بیمه به خوبی استفاده کرده‌اند. میزان رضایت بالای مردم و بیمه‌گزاران نسبت به بیمه ایران سبب رغبت و تمایل بالای مردم به خرید بیمه شخص ثالث ایران شده است. در صورت بروز حوادث و تصادف های مختلف، می‌توانید هر چه سریعتر نسبت به خرید بیمه شخص ثالث ایران اقدامات لازم را صورت دهید. با این بیمه، بخشی از خسارت‌های مالی و جانی شما پس از بروز حوادث  سوانح رانندگی جبران می‌گردد. بیمه ایران، متعهد به پرداخت این خسارت هاست.
نکته جالب توجه دیگری که در خصوص بیمه شخص ثالث ایران باید به آن توجه شود؛ سقف بالای پوشش های بیمه‌ای است که نسبت به شرکت های دیگر بیمه، بیشترین سقف خسارت  را به بیمه گزاران خود پرداخت می‌کند.


پوشش‌‌های جانی و مالی بیمه ثالث ایران

چرا خرید بیمه شخص ثالث؟

ممکن است این سوال پیش آید که چرا بیمه شخص ثالث می‌خریم؟ به عبارت دیگر چرا باید بیمه شخص ثالث را خریداری کنیم؟ در ادامه به مهمترین علل و عوامل آن پرداخته می شود:
  1. داشتن بیمه شخص ثالث برای هر ماشینی لازم و ضروری است و تردد با ماشین خود در صورت نداشتن این بیمه برای شما جرم محسوب می شود و ماشین شما را به پارکینگ انتقال می دهند.
  2. جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث و هزینه پارکینگ افزون بر جریمه پلیس
  3. عدم امکان خرید و فروش خودرو و اتومبیل های فاقد بیمه شخص ثالث
  4. هزینه های سنگین خسارات مالی و جانی در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث

با توجه به همین مسائل است که خرید بیمه شخص ثالث برای هر دارنده خودرویی لازم و ضروری است. در صورتی که درصدد خرید این بیمه هستید؛ بهتر است بیمه شخص ثالث ایران را در سامانه بیمه دات کام به صورت اینترنتی خریداری کنید.

شیوه محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث ایران چیست؟

در صورتی که تصمیم قطعی به خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران از سامانه بیمه دات کام گرفته اید؛ بهتر است در مورد چگونگی محاسبه بیمه شخص ثالث و قیمت بیمه شخص ثالث ایران تا پیش از خرید این بیمه نامه اطلاعاتی در دست داشته باشید. هر چند که هر ساله حق بیمه پایه در بیمه مرکزی تعیین می شود و ممکن است هزینه های مربوط به هر سالی با سال دیگر متفاوت باشد. اما با این حال نرخ بیمه شخص ثالث ایران بر حسب پوشش‌ها و تعداد سیلندر هر خودرویی مشخص و تبیین می گردد. علاوه بر این مسائل عوامل دیگری نظیر: کاربری خودرو، تخفیف عدم خسارت، سقف پوشش‌های بیمه ای، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث و سایر عوامل دیگر می تواند در نرخ بیمه شخص ثالث تعیین کننده باشد.


خرید اینترنتی بیمه ثالث ایران از بیمه دات کام

مزایای خرید بیمه شخص ثالث ایران از بیمه دات کام  

خرید بیمه شخص ثالث از سامانه بیمه دات کام به راحتی و در کسری از ثانیه صورت می گیرد. اما از جمله مزایای خرید بیمه شخص ثالث ایران به صورت اینترنتی از این سامانه می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  1. صرفه جویی در وقت و انرژی خود به جای خرید در مراکز ذی ربط
  2. استعلام بیمه شخص ثالث ایران و جزئیات آن
  3. تکمیل اطلاعات شما به صورت اینترنتی بدون مراجعه حضوری
  4. خرید آنلاین بیمه در هر ساعتی از شبانه روز
  5. پرداخت هزینه بیمه شخص ثالث به از درگاه های اینترنتی
  6. محاسبه بیمه شخص ثالث ایران
  7. تخفیف بیمه شخص ثالث ایران
  8. تمدید بیمه شخص ثالث ایران به صورت اینترنتی
  9. خرید قسطی بیمه شخص ثالث ایران
همان طور که ملاحظه می کنید؛ خرید بیمه شخص ثالث ایران از سامانه بیمه دات کام بسیار راحت و بدون دردسر است.شما نیز هم اکنون می توانید برای برخورداری از این بیمه وارد سامانه شوید و اقدام به خرید بیمه شخص ثالث ایران به صورت اینترنتی کنید.

خرید بیمه شخص ثالث ایران هدر دادن پول نیست

به عنوان نکته آخر این نکته حائز اهمیت را در نظر داشته باشید که خرید بیمه شخص ثالث ایران به مانند خرید وسایل مختلف؛ هدر دادن پول نیست؛ در مواقع ضروری که به این بیمه نامه شدیدا نیاز مبرمی دارید؛ یک پشتیبان برای شما به شمار می آید. در سایت bimeh.com امکان خرید آنلاین بیمه شخص ثالث ایران فراهم شده است.
اطلاعات تماس:
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
پست الکترونیک: info@bimeh.com
شماره تماس: 021-4372






انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24367