printlogo


هم‌زمان با میلاد امام علی (ع)؛
افتتاح درمانگاه بانک ملی در استان قم
افتتاح درمانگاه بانک ملی در استان قم
کد خبر: 24375
درمانگاه بانک ملی در استان قم هم‌زمان با میلاد امام علی (ع) با حضور مدیران این بانک، استاندار قم و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، درمانگاه بانک ملی در استان قم تحت نظارت بیمارستان بانک ملی ایران می‌باشد که امروز با حضور سرمست استاندار قم، گروسی معاون استاندار، علیپور مدیرکل اقتصادی و دارایی استانداری، حسن مونسان عضو هیئت عامل و معاونت شعب بانک ملی ایران و سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران افتتاح شد.

حسن مونسان عضو هیئت عامل و معاونت شعب بانک ملی ایران در این مراسم اظهار داشت: همان گونه که تأسیس بانک ملی به خواست و اراده مردم بوده بیمارستان بانک ملی از ابتدای تأسیس خدمات‌رسانی به آحاد مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بانک ملی همواره در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، در ساخت مدرسه، کمک به مراکز درمانی کمک به زیرساخت‌های بزرگ مثل جاده سدسازی و ... پیشقدم بوده و در این مسیر گام‌های بسیار خوبی را برداشته است.

استاندار قم: بانک‌ها در رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلات نقش چشمگیری ایفا می‌کنند

بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم که در سالن جلسات بانک ملی استان قم برگزار شد، طی سخنانی شیوع کرونا طی یک سال گذشته در استان قم را موردتوجه قرارداد و با اشاره به مراجعات مردم به بانک‌ها در این مدت گفت: بانک‌ها در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا در سطح کشور و استان قم بودند و تعدادی از پرسنل آنها به مقام شهادت نائل آمدند.
وی صیانت از سلامت کارکنان بانک‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: افتتاح مرکز درمانی توسط بانک ملی قم در راستای نیل به این هدف اقدامی ارزنده است.
استاندار قم همچنین با اشاره به بهره‌برداری از چند مرکز درمانی و بیمارستان مجهز در استان قم طی یک سال گذشته تصریح کرد: طی این مدت ۴۵۰ تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده و در صدد تکمیل پروژه‌های ناتمام در حوزه بهداشت و درمان هستیم.
سرمست در ادامه سبک زندگی جدید که مقتضای شرایط جهان امروز است را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: بانکداری الکترونیک یکی از ضرورت‌های دوران پسا کرونا است که به‌خوبی در حال عملیاتی شدن بوده و امیدواریم با تکمیل این فرایند به‌صورت کامل از نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به بانک‌ها نباشد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود جهش تولید را در اولویت کاری مسئولان استان قم دانست و گفت: بانک‌ها در رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلات برای طرح های توسعه ای و سرمایه در گردش فعالان بخش خصوصی نقش چشمگیری ایفا می‌کنند.
استاندار قم تعیین تکلیف واحدهای تملیکی را یکی دیگر از برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دانست و گفت: خوشبختانه با همکاری مدیران بانک‌های عامل تعداد زیادی از واحدهای تملیکی به مدار تولید بازگشته اند.

ریاست اداره امور شعب استان قم: استان قم بالاترین پرداختی در وام‌های حمایتی را دارد

غلامرضا صادق‌زاده ریاست اداره امور شعب استان قم نیز در این مراسم  با ارائه گزارش یک‌ساله اقدامات و فعالیت‌های اداره امور شعب استان قم از و شیوع ویروس کرونا در راستای شناسایی پیشگیری و مقابله با بیماری، گفت: حتی در شرایط سخت فراگیری کرونا، پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله وام‌های ازدواج، کمیته امداد، بهزیستی و رفع نیازهای خانواده بخش‌های آسیب‌دیده از کرونا بدون وقفه و در تمام شعب ادامه داشته به‌طوری‌که استان قم بالاترین پرداختی در کشور در این امر را داشت .




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24375