printlogo


معاون هماهنگ کننده سپاه قم:
هر کسی برای حفظ و تحقق آرمان های انقلاب تلاش کندهمرزم امام حسین(ع) است
هر کسی برای حفظ و تحقق آرمان های انقلاب تلاش کندهمرزم امام حسین(ع) است
کد خبر: 24687
معاون هماهنگ کننده سپاه قم بااشاره به اینکه هرکسی از انقلاب فاصله بگیرد در دام سکولار قرار می گیرد، گفت: هرکسی برای پایداری و حفظ انقلاب اسلامی ، برای تحقق آرمان های این انقلاب تلاش کند قطعا همرزم امام حسین است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ مهدی کبیری پور در همایش فعالین فضای مجازی بسیج استان قم که در حسینیه ناحیه شهرستان برگزار شد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: یکی از وظایفی که باید مرتبطا آن را یادآوری کنیم بحث بیانیه گام دوم انقلاب و وظایف ما نسب به آن است.
وی ادامه داد: سرنوشت چهل سال دوم انقلاب را حضرت آقا از جوانان مطالبه کرده اند و نقشه راه را در بیانیه گفته اند. البته التزاماتی دارد که حضرت آقا به آن ها هم اشاره کرده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قم با اشاره به نقاط حساس و اساسی بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب به آنها اشاره کرده اند، گفت: اولین نقطه حساس عظمت حادثه انقلاب است که یکی از نقاط امیدبخش برای جوانان انقلاب است.
وی اضافه کرد: در برهه ای حساس از تاریخ، در حضور دو ابر قدرت جهانی و در جغرافیایی حساس یک انقلاب دینی پا به میدان گذاشت. تبیین این موضوع برای جوانان ایجاد انگیزه و امید می کند .
کبیری پور با اشاره به اینکه باید این موضوع را یادآوری کنیم که ما از چه چیزی در حال پاسداری هستیم، بیان داشت:هرکسی برای پایداری این مسیر و حفظ انقلاب اسلامی که انقلاب ائمه(ع) و پیامبر(ص) است، برای تحقق آرمان های این انقلاب تلاش کند قطعا همرزم امام حسین است.
وی ابراز داشت: حادثه عظیم انقلاب یکی از ارکان بیانیه گام دوم انقلاب است. به این مضوع باید در فضای مجازی با ظرافت های خاص خود پرداخته شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه قم با اشاره به دومین نقطه اساسی بیانیه گام دوم انقلاب عظمت راه طی شده و یا همان دستاوردها است، خاطرنشان کرد: یکی از شبهات امروز این است که انقلاب برای ما چه کرده است. گفتن این موضوع نشان از غفلت است. امروز تکلیف داریم به عنوان نقاط نورانی و انگیزه بخش به دستاوردها بپردازیم.
وی افزود: نقطه سوم عظمت چشم اندازی که می خواهیم به آن برسیم است که آن چشم انداز تمدن نوین اسلامی است.
کبیری پور با اشاره به اینکه حضرت آقا تمدن نوین اسلامی را بر پایه اسلام ناب محمدی می خواهند، گفت:تا وقتی کفر و تمدن غرب در ذهن جوانان باشد تمدن نوین اسلامی ایجاد نخواهد شد.
وی اضافه کرد: در ابتدا باید نقدهای تمدن غرب اعلام شود چرا چرا که مبانی آن سست ، غیر انسانی و پوچ است. در این صورت تمدن نوین اسلامی جای خود را پیدا خواهد کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قم با اشاره به اینکه نقطه چهارم و اساسی بیانیه عظمت نقش جوان متعهد و انقلابی است، گفت: مشخص است حضرت اقا به جوانان اعتماددارند همان طور که امام خمینی به جوانان تکیه کرد و در این حوزه از جوانان مطالبه کرده اند.
وی ابراز داشت: هر جا که از انقلاب فاصله بگیریم بی گمان در دام سکولار خواهیم افتاد. سعی کنیم انقلابی بمانیم و انقلابی حرکت کنیم و انقلابی تولید کنیم


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24687