printlogo


فرمانده ناحیه شهرستان قم:
حضور موثر و فعالانه در فضای مجازی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است
حضور موثر و فعالانه در فضای مجازی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است
کد خبر: 24688
فرمانده ناحیه شهرستان قم با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: حضور موثر و فعالانه در فضای مجازی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر جعفری در همایش فعالین فضای مجازی بسیج استان قم که در حسینیه ناحیه شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج مدت زمان طولانی نیست که به این فضا ورود کرده است،گفت: با توجه به اینکه حضرت آقا بارها و بارها در خصوص اهمیت این فضا تاکید کرده اند و مطالباتی که داشته اند باید در این فضا فعالیت جدی داشت.
وی ادامه داد: در تمام زمینه ها می توانیم از این فضا استفاده کنیم و هر قشر و هر فردی که فنون و راه های این فضا را بداند می تواند بهترین استفاده را از آن داشته باشد.
فرمانده ناحیه شهرستان قم با اشاره به اینکه امروز بیشترین ضربه در حوزه فرهنگی و اجتماعی از این فضا می باشد ، گفت:  ما عادت کرده ایم به  اقدامات دم دستی و در نهایت هم باید برای درست کردن همان  اقدامات هزینه ای بسیار را انجام دهیم. باید بستر های ایجاد بحران را از بین ببریم.پیشگیری بهتر از درمان است.
وی اضافه کرد: اهمیت فضای مجازی بسیار بالاست. باید در تمام حوزه ها به این فضا بیشتر پرداخته شود.
جعفری خاطرنشان کرد: فضای مجازی چه بخواهیم و چه نخواهیم مخصوصا بعد از کرونا در زندگی ما تاثیر بیشتر داشته است و امروز در این فضا پیشران هم افرادی هستند که با انقلاب رابطه خوبی ندارد.
وی ادامه داد: باید افرادی که متخصص این حوزه هستند  ورود کنند و در این عرصه ساماندهی های لازم را انجام دهند و آموزش های مورد نظر را بدهند.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24688