printlogo


آیین نکوداشت طبیب فرهیخته دکتر سید حسن عادلی در قم برگزار شد
 آیین نکوداشت طبیب فرهیخته دکتر سید حسن عادلی در قم برگزار شد
کد خبر: 24744
این آیین به همت دانشگاه علوم پزشکی قم و بنیاد نخبگان استان برگزار که از تلاش‌ها و زحمات طبیب فرهیخته دکتر سید حسن عادلی قدردانی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  دکتر محمدرضایی رئیس بنیاد نخبگان استان قم در این آیین گفت: در اسلام احترام ویژه‌ای به مقام عالم عنوان‌شده است و دکتر عادلی از جمله عالمان برجسته‌ای است که دغدغه‌ای جز خدمت به مردم ندارد.

وی افزود: ایشان از همه لحاظ شایسته تکریم و الگویی برای همگان هستند که باید قدردانی چهره‌های فرهیخته همانند دکتر عادلی باشیم.



حجت‌الاسلام طاهری رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: اخلاق‌مداری و توجه به آموزه‌های اسلامی از ویژگی‌های برجسته دکتر عادلی است که همواره بر آن تأکیددارند.

وی گفت: ایشان از کیان و هویت قم همواره دفاع کرده و کوشیده‌اند تا جایگاه این شهر مقدس حفظ شود که قدردان ایشان هستیم.

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: دکتر عادلی جز خدمت به مردم هیچ دغدغه دیگری ندارند و همواره متعهد به اخلاق هستند، ایشان یک چهره فرهیخته و شناخته‌شده در بین مردم هستند که مقبولیت خاصی دارند.

وی افزود: دکتر عادلی در ایام کرونا خالصانه به میدان آمدند و در خط مقدم مبارزه کرده و با فعال کردن کمیته علمی ستاد کرونا کوشیدند تا غنای علمی کارها را گسترش دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عامل به عمل بودن یکی از ویژگی‌های بارز دکتر عادلی است و دارای اخلاق نیکوی اسلامی هستند که یک چهره فرهیخته و ارزشمند به شمار می‌رود.

دکتر عادلی نیز که به‌عنوان طبیب فرهیخته سال معرفی‌شده بود، در این آیین گفت: قدردان تک‌تک عزیزانی هستم که در این مراسم شرکت و در مورد بنده، مطالبی را فرمودند که این سخنان وظیفه من را به‌مراتب سنگین‌تر کرد.

وی افزود: اگر اقداماتی انجام‌شده، برگرفته از تلاش‌های همگان بوده و باید از آن عزیزان نیز قدردانی کرد.

دکتر عادلی گفت: درمانگری و طبابت یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم و بکوشیم تا در خدمت به مردم لحظه‌ای غافل نشویم.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات دکتر عادلی به‌عنوان شخصیت طبیب فرهیخته قدردانی شد.

انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/24744