printlogo


آیت الله کعبی در گفتگو با قم فردا:
انتخاب اصلح براساس شاخصه های دینی امری ضروری است/مشارکت حداکثری تضمین کننده اقتدار ملی است
انتخاب اصلح براساس شاخصه های دینی امری ضروری است/مشارکت حداکثری تضمین کننده اقتدار ملی است
کد خبر: 26470
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری تضمین کننده اقتدار ملی است، گفت: انتخاب اصلح براساس شاخصه‌های دینی، امانت‌داری، صداقت و مردم‌داری اصلی مهم و ضروری است.
 آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح، اظهار داشت:  از منظر فقهی شرکت در انتخابات، واجب و تکلیف شرعی است آن هم واجب انقلابی و اگر کسی شرکت نکند معصیت سیاسی مرتکب شده است و باید در محضر الهی پاسخگو باشد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک جهاد است، تصریح کرد: انتخاب اصلح براساس شاخصه‌های دینی، امانت‌داری، صداقت و مردم‌داری اصلی مهم و ضروری است که بی‌شک مشارکت باشکوه حداکثری مردم تضمین‌کننده اقتدار ملی در کشور است.
وی بیان داشت: بدون تردید حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه و توأم با بصیرت آن ها، موجب افزایش ضریب امنیت و اقتدار کشور در دنیا و رشد و شکوفایی در ابعاد مختلف می گردد.
این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در کنار بحث و تبلیغات خود زمینه های حضور آگاهانه و پرشور مردم و نسل جوان در انتخابات را نیز فراهم کنند.
وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات  یک حق ملی است، افزود: شرکت در انتخابات یک حق ملی است و کسی که در انتخابات شرکت نمی کند حق ملی را تضییع می کند.
آیت الله کعبی تاکید کرد: حضور هر فرد پای صندوق های رای و هر رای که در صندوق انداخته می شود موجب نقش آفرینی او در اعتبار ملی می شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت هر فردی در انتخابات باعث پیشرفت ایران اسلامی، اقتدار ملی و افزایش امنیت خواهد شد.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/26470