printlogo


گزارش قم فردا از کارخانه ای که همه کارکنانش مددجوی بهزیستی هستند؛
دو برادر قمی همت و تلاش را به نمایش گذاشتند+تصاویر
دو برادر قمی همت و تلاش را به نمایش گذاشتند+تصاویر
کد خبر: 27233
جبار و ستار حیدری دو جوان قمی با کار و تلاش و زمین خوردن های زیاد همت و تلاش را به نمایش گذاشتند کارخانه آنها در اتوبان قم تهران قرار دارد تمام پرسنل کارخانه آنها مددجویان بهزیستی هستند همت این دو برادر می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،جبار و ستار حیدری دو جوان قمی با کار و تلاش و زمین خوردن های زیاد همت و تلاش را به نمایش گذاشتند  کارخانه آنها در اتوبان قم تهران قرار دارد  تمام پرسنل کارخانه آنها مددجویان بهزیستی هستند همت این دو برادر می تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد.

جبارحیدری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : متولد سال ۱۳۶۳ هستم و از سال ۷۹ مشغول به کارگری بودم و  بعد ۱۵ سال تونستم با کمک برادرم اقا ستار کارخانه تولید مواد افزودنی بتن که از کشورهای اروپایی وارد ایران می شد را به کمک بچه های بهزیستی تولید کنیم.

وی گفت: اکنون ۴۰ نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر غیر مستقیم از کنار تولید ما مشغول به کارشدند.

شرکت زرلو در سال 1390 جهت تولید انواع افزودنی های استاندارد بتن و چسب های ساختمانی ، واتراستاپ های و اسپیسرهای پلاستیکی احداث گردید.
زرلو تولید کننده اسپیسرهای پلاستیکی،واتراستاپ های PVC،افزودنی های بتن،گروت،روان کننده بتن،ابرروان کننده بتن،فوق روان کننده بتن،چسب بتن،چسب کاشی،اسپسر کاشی،روغن قالب،تسمه تنگ،واترپروف،انواع کلاهک های امن،ژل میکروسیلیس،میان بلت،زودگیر بتن،دیرگیر بتن،الیاف بتن،ضدیخ بتن و دیگر متعلقات بتن آماده ارائه به بهترین خدمات به همکاران محترم در امور ساختمانی و پروژه ها می باشد.






 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27233