printlogo


تا پایان سال ۱۴۰۰؛
۱۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به محرومان تحویل داده خواهد شد
۱۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به محرومان تحویل داده خواهد شد
کد خبر: 27240
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های این بنیاد در کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به محرومان تحویل داده خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  علیرضا تابش در حاشیه آیین کلنگ‌زنی واحدهای مسکن ملی که پیش از ظهر امروز در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز کلنگ احداث هزار و ۷۰۰  واحد مسکونی را به زمین زدیم البته این طرح اول شروع و بعد کلنگش به زمین زده شد.
وی ادامه داد: هم‌اکنون در قم علاوه بر هزار و ۷۰۰ واحد ۷۰۰ واحد دیگر نیز در حال آماده‌سازی هستیم که علاوه بر این ۵۰۰ واحد اقدام ملی را داریم که می‌تواند نقش بسزایی در حل مشکل شهروندان قمی داشته باشد.
تابش با بیان این‌که رئیس‌جمهور جدید نیز در دولت جدید بر روی ساخت مسکن تأکید دارند، تصریح کرد: با تمام قوت در خدمت طرح‌های مسکن هستیم که مشکلات مردم را در زمینه مسکن را حل کنیم.
وی ابراز داشت: در طرح مسکن محرومین قم هزار واحد در دست احداث داریم و در مسکن روستایی ۱۵ هزار از ابتدا تاکنون احداث کردیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برنامه‌های این بنیاد در کشور اشاره کرد و گفت: در سطح کشور عمده طرح ما طرح مسکن محرومین است که از ۱۱۰ هزار واحد،  ۶۵ هزار واحد را تکمیل و تحویل داده شد و مابقی نیز تا پایان سال به واجدین شرایط تحویل داده می‌شود.
وی طرح مسکن ملی را مهم برشمرد و بیان داشت: در این طرح سهم زمین از آورده مردم حذف می‌شود به‌طوری‌که در این طرح زمین به‌صورت ۹۹ ساله در اختیارشان قرار می‌گیرد.
تابش ابراز داشت: بنیاد در طرح‌های مسکن روستایی نیز سقف وام را افزایش داده و به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.


انتهای پیام/۱۱۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/27240