printlogo


آیت الله سیفی مازندرانی:
برخی کنوانسیون ها هویت انقلابی کشور را محو می کند/دشمن با کنوانسیون ها به دنبال سلطه بر اقتصاد کشور است
برخی کنوانسیون ها هویت انقلابی کشور را محو می کند/دشمن با کنوانسیون ها به دنبال سلطه بر اقتصاد کشور است
کد خبر: 2816
آیت الله سیفی مازندرانی با اشاره به اینکه دستیابی به اطلاعات مالی کشور مصداق بارز سلطه بر اقتصاد کشور است، گفت:برخی کنوانسیون ها هویت انقلابی کشور را محو می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آ یت الله سیفی مازندرانی در جلسه پاسخ به سوالات در خصوص کنوانسیون پالرمو و برجام، اظهار داشت: وظیفه ما این است که حکم شرع را در این موارد مستدل بیان کنیم؛ بدون شک و تردید از نظر آمریکا و اروپا و جامعه استکباری، سپاه قدس یک جریان سازمان یافته فرامرزی است.

وی ادامه داد: همچنین سایر نیروهایی که از افغانستان، عراق، پاکستان و... با نام گردان هایی در سوریه حضور داشتند و در مقابل داعش ایستادگی کردند و آنها را عقب راندند و پوزه آمریکا را در سوریه و عراق را به خاک مالیدند، این سپاه قدرتمند و شجاع ایران بود که مثل باز شکاری و شیر بر سر این ها فرود آمد و مانع چنین جایت های هولناکی شد.

این استادحوزه افزود: از نظر آنها این مسئله یک جرائم سلزمان یافته فرامرزی است که چرا ایران از خارج از مرزهای خود چنین نیروهایی داشته باشد و در مسائل این چنینی داخلت کند؛ در حالی که این ها به خود نمی گویند که از آن سر دنیا به کشورهای دیگر حمله می کنند.

وی اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانانش این مسائل را جرائم نمی بینند اما از نظر آنها جرائم سازمان فرا مرزی یعنی سپاه قدس، حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان، انصارالله یمن می باشد و یا اینکه عنوان تروریسم که از نظر آنها سپاه ایران، حشد الشعبی عراق و... تروریسم هستند؛ مبارزه مالی با نهاد های تروریسمی که یکی از مصوبات و بندهای CFT می باشد که جزء مصوبات استکباری و استعماری آنهاست.

آیت الله سیفی مازندرانی با اشاره به اینکه برخی آقایان که به سمت این کنوانسیون ها غش می کنند، گفت: ما تعجب می کنیم که این آقایان چه نوع عهد و پیمانی با این کفار دارند که خود را ملزم می دانند که این عهدنامه و کنوانسیون را استکبار با قلم خود آن را تنظیم می کند مانند کنوانسیون های 2030، پالرمو،CFT و..؛ آیا اینها می تواند به صلاح اسلام و مسلمین باشد.

وی ابراز داشت: شما آقایان چرا دو ملیتی ها را بررسی نمی کنید، چرا حقوق های نجومی را که مورد تاکید رهبری هم هست را بررسی نمی کنید،آیا این حقوق های نجومی که در مجلس تصویب شده است مصوبه تنگینی نیست،آیا اینها برخلاف عدل امیرالمومنین نیست، چرا به این مسائل نمی رسید مسائلی که می تواند مرهمی در این تنگنای اقتصادی که بر مردم وارد شده است می باشد؛ چرا این مسائل را اصلاح نمی کنید.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: باید ببینیم که چه چیزی از نظر آنها جنگ فرا مرزی می باشد، آمریکایی ها یک ملت را در یمن به خاک و خون کشیده اند حال اگر سپاه قدس و یا حزب الله لبنان برای کمک به مردم مظلوم سرزمین یمن برود آن را جنایت فرامرزی می دانند.

وی خاطرنشان کرد: آنها می خواهند با این کنوانسیون ها برخی کارهای خود را به راحتی انجام دهند ، آنها ترس این را دارند که اگر بجایی حمله کنند سپاه قدس ایران، حزب الله لبنان و.. در مقابل آنها بایستد.

آیت الله سیفی مازندرانی با اشاره به اینکه برخی افراد در سخنرانی های خود میگویند رهبری اما در شرط هایی که رهبری برای برجام می گذارند را در نظر نمی گیرند، گفت: یکبار در صدا و سیما فردی برای تحلیل شرایط نه گانه رهبری معظم انقلاب نیامد یعنی نگذاشتن که بیایید، حقوق های نجومی را بی اعتنایی کردید.

وی افزود: ما از جهت تصمیمات نظام فقط و فقط گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم و البته نهادهای کانونی دیگر تا زمانی که سیاست های رهبری را دنبال کنند ارزش قائل هستیم.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید حوزه علمیه قم را بسیج کنید، عنوان داشت: اگر در این برهه تاریخ به داد این انقلاب نرسید اینها یک خشت کجی را خواهند گذاشت که در آینده مشکل ساز خواهد بود، این ها مسائل مهمی هست، اینگونه تصمیمات هویت انقلابی این نظام را محو می کند باید در مقابل این ها بخروشید البته نه به نحوی که دشمنان قسم خورده سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: اعضای مجمع تشخیص مصلحت در درجه اول باید بدانند که استکبار جهانی غصه خوار اسلام و مسلمین نیست باید بدانند که نسخه ای را که استکبار برای آنها می پیچید برای استعمار آنها می باشد و چیز دیگری نیست ، آن فردی که می گوید باید نسبت به این معاهدات خوشبین باشید این یک سخن باطلی است ، ما هرگز آن چیزی را که آنها برای ما در نظر میگیرند خوشبین نخواهیم بود و این خوشبینی برخلاف آموزه های دینی ما می باشد.

آیت الله سیفی مازندرانی افزود:حوزه انقلابی یعنی این که در مقابل این نوع کنوانسیون ها بایستد، خفه کردن و ساکت کردن صدا چه با تهدید، چه با امر بی سوادی و چه با تمسخر و... از حربه های دشمن است.

وی گفت: برخی می گویند که با تصویب این کنوانسیون های منافعی عائد ایران خواهد شد یک دروغ است چون این دروغ را در برجام هم گفتند و ما به عین دیدیم که این برجام با این همه رفت و آمد ها و بر طبل پیروزی برجام کوبیدن و اینکه برکات برجام تا قیام قیامت هست و دیوارهای بی اعتمادی را ما از بین خواهیم برد؛ در انتها مشخص شد که این برجام چه بود، تحریم ها بر قوت خود باقی ماند و به آن اروپایی که دل بسته بودند هم اعلام کرد مانمی توانیم تحریم ها را لغو کنیم.

این استاد حوزه افزود: فقط تخریب ها و ضربه هایی که به مراکز هسته ای ما زدند ماند، آنها حتی سیستم های موشکی مارا هم می خواهند نابود کنند، منافعی که از جانب اینها اعلام می شود را شاهد دروغ آن را ما در برجام دیدیم؛ مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

وی گفت:مسئله CFT اصل اسلام و نظام را می خواهد از بین ببرد، چرا آمریکا از سوریه بیرون رفت، برای اینکه می خواهد از طریق فشار قانونی و بین المللی اجماعی علیه نیروهای فرامرزی برسد .

آیت الله سیفی مازندرانی بااشاره به پالرمو، ادامه داد: اگر بنا باشد جرم و جنایت و مجرم را استکبار تشخیص دهد این مرجع ما در تشخیص جرم اگر آنها باشند طبعا مجازات هم از طریق آنها انجام خواهد شد که این برای ما اعتباری ندارد؛ آنها مجرم را مصلح عنوان می کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستیابی کفار به مراکز اطلاعاتی نظام بعد از قبول کنوانسیون افزود: این مسئله راهی برای نفوذ استکبار می شود، دستیابی به تمام اطلاعات و تراکنش مالی یک نظام مصداق بارز سلطه بر اقتصاد آن کشور می شود، این حق دادن به استکبار به دستیابی به اطلاعات مالی و یا نظامی ما مصداق بارز سلطه می باشد و از نظر شرع جایز نخواهد بود.




انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2816