printlogo


اسکوچیچ: مطمئنم بازی بهتری برابر عراق انجام می‌دهیم/ تیم من ذهنیت برنده بودن را دارد
 اسکوچیچ: مطمئنم بازی بهتری برابر عراق انجام می‌دهیم/ تیم من ذهنیت برنده بودن را دارد
کد خبر: 28541
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال درباره بازی تیمش برابر تیم ملی عراق توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم ملی عراق در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا گفت: اولین چیزی که می‌خواهم درباره این بازی بگویم این است که بازی بسیار مهمی است. ما چند ماه قبل مقابل عراق بازی کردیم، اما می‌دانیم که شرایط این بازی با مربی جدید عراق به طور کامل متفاوت است و با دیدار قبلی یکسان نخواهد بود. بازی اول مقابل سوریه نتوانست کیفیت کامل ما را نشان دهد، اما با بازگشت کامل بازیکنانمان و انگیزه زیادی که بازیکنان دارند مطمئن هستیم بازی بسیار بهتری مقابل عراق انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: همانطور که گفتم در بازی اول مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم بازی خودمان را ارائه کنیم. برخی از تیم‌های ملی این امکان را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اردو‌ها داشته باشند و زمان بیشتری باهم کار کنند، اما ما از آن بی بهره بودیم، چراکه بازیکنان لژیونر و بین المللی ما تنها ۲ روز پیش از بازی نخست به جمع ما ملحق شدند. همین طور بازیکنان داخلی از شرایط آرمانی دور مانده بودند و به آن ریتمی که انتظار داشتیم نرسیده بودند. با بهتر شدن شرایط و اضافه شدن بازیکنانی که در بازی اول غایب بودند مطمئن هستیم کیفیت به مراتب بهتری در بازی دوم ارائه می‌کنیم.

مربی جدید عراق بسیار باتجربه است 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد ادووکات در تیم ملی عراق تصریح کرد: مربی جدید عراق بسیار باتجربه است و می‌داند که چطور تیمش را مدیریت کند. برای آماده سازی و تحلیل عراق ما تنها یک بازی داشتیم و دیدن این یک بازی کار را برای ما سخت می‌کند که بخواهیم به نتیجه گیری کاملی برسیم، اما تا حدودی می‌دانیم که از عراق چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم و همچنین باید بگویم که مربی قبلی عراق نیز مربی بسیار خوبی بود، اما به طور کلی تمرکز من روی کار خودم است و به اینکه تیم حریف به چه شکلی بازی خواهد کرد، کاری ندارم.

داستان ۸  برد پیاپی تیم ملی فوتبال خیلی جذاب است 

اسکوچیچ درباره اینکه که ۸ برد پیاپی با ایران کسب کرده و گمان می‌کند که این رکورد در بازی فردا نیز ادامه خواهد داشت یا خیر و اینکه بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر چگونه است، گفت: این ۸ برد پیاپی داستان خیلی جذابی بود، اما مهمترین مسئله برای من آن است که تیم من ذهنیت برنده بودن را دارد. من دوست دارم فردا با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم و به مسائل پیرامون آن فکر نمی‌کنم. در خصوص هواداران نیز بدون شک دوست داشتم حضور داشته باشند، چرا که هیجان و احساس را به ورزشگاه می‌آورند. اگر ما وجود داریم به خاطر وجود هواداران است و باید منتظر روز‌های بهتری باشیم که حضور آن‌ها را در ورزشگاه شاهد باشیم.

او در پایان درباره اینکه در فضای مجازی مردم ایران از برد مقابل سوریه رضایت نداشتند و آن را به خوش شانسی تیم ربط می‌دهند، اظهار داشت: من نظری ندارم و همه چیز را خودتان تحلیل کردید و گفتید. چیزی که وجود دارد، اعتماد کامل من به تیمم است و می‌دانم که می‌توانیم از این هم بهتر بازی کنیم. البته لازم است که برخی مواقع نیز شانس چاشنی برد باشد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28541