printlogo


مربیان و کشتی گیران مدال‌آور قم تجلیل شدند
مربیان و کشتی گیران مدال‌آور قم تجلیل شدند
کد خبر: 28567
رئیس هیات کشتی قم با اشاره به اهمیت تکریم پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشی گفت: مربیان و کشتی گیران این استان که در رقابت های بین المللی موفق به افتخارآفرینی در سال جاری شدند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هادی علیایی  با اشاره به روند ارتقای شاخص های کشتی در قم افزود: کشتی‌گیران قم به دلیل توان فنی بالا توانسته‌اند جایگاه خود را درکشتی کشور ارتقا دهند به گونه ای که هیچ اردوی تیم ملی کشتی در رده های مختلف برگزار نمی‌شود مگر اینکه نمایندگانی از این استان به این اردوها دعوت شود.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت های ناشی از کرونا و شرایط سخت تمرین با حفظ تمام پروتکل های بهداشتی، ورزشکاران این استان توانستند با از سرگیری مسابقات ملی و بین المللی در این رقابت ها عملکرد درخشانی ثبت کنند.

رئیس هیات کشتی قم تجلیل از قهرمانان،‌ مربیان، پیشکسوتان و مدال آوران را اقدامی در راستای تقدیر از تلاش ها و ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش دانست و اظهار داشت: با هدف ترویج روحیه جوانمردی، احترام به پیشکسوتان،  مربیان و مدال آوران و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان طی مراسمی از تعدادی از مربیان و کشتی گیران مدال‌آور قم تجلیل شد.

 علیایی گفت: در این مراسم از روح‌الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور،‌ مهدی‌ علیزاده پورنیا مربی تیم ملی کشتی‌فرنگی جوانان کشور در مسابقات بین‌المللی جام قهرمانان ترکیه ۱۴۰۰ و ناصر تهرانی مربی سابق تیم ملی نوجوانان ایران و مربی سازنده کشتی فرنگی استان قم تقدیر شد.

وی افزود: همچنین از ابوالفضل زینتی رفاه دارنده مدال نقره پیکارهای جام بین‌المللی تختی ،‌ رضا مردی دارنده مدال برنز پیکارهای جام بین‌المللی تختی و مهدی جواهری دارنده مدال برنز پیکارهای بین‌المللی جام قهرمانان ترکیه تجلیل شد.

رئیس هیات کشتی قم با اشاره به عملیاتی شدن طرح تحول در این رشته ورزشی گفت: استعدادیابی،‌ سرمایه گذاری هدفمند در رده‌سنی پایه، ارتقای کمی و کیفی  و همچنین طراحی و اجرای خلاقانه ترین لیگ کشتی کشور، از جمله اقدام های این هیات در قالب طرح تحول است.

علیایی ادامه داد: عمده‌ برنامه‌های این هیات بر اساس طرح تحول کشتی قم معطوف به استعدادیابی و سرمایه‌گذاری هدفمند در رده‌سنی پایه است.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28567