printlogo


فرماندار قم: در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم
فرماندار قم: در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم
کد خبر: 28666
فرماندار قم گفت: در تامین کالاهای اساسی همچون آرد، برنج و شکر مشکلی در قم وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی حیدری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از سیلوی بِتُنی ۱۱۰هزار تُنی شهید آصف نخعی و انبار غله قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که در حد نیاز، کالاهای اساسی همچون آرد، برنج و شکر تامین است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

وی افزود: طبق استانداردهای تعریف شده که باید کالاها بر اساس یک زمانبندی مشخص تامین شوند، الحمدالله کالاها در حال تامین است و وسایل حمل و نقل در تکاپو و در حال بارگیری و تخلیه هستند و نیز سامانه توزیع استاندارد و فعال در این زمینه مشغول به کار است.

وی ادامه داد: در این بازدید، همچنین شاهد تغییراتی در وضعیت ساختمان و تاسیسات این مکان بودیم که این امر باعث خوشحالی است که در این موقعیت با همین شرایط، جوانان ایرانی با مدیریت جوان، وضعیت مطلوبی را ایجاد و کارگاه‌های خود را فعال کرده‌اند و برخی از وسایل را در شرایط تحریم و بد اقتصادی، در همین مکان تعمیر و بازسازی می‌کنند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

حیدری گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که در این شرایط کرونایی که دنیا گرفتار این بلای خانمانسوز شده است و در مقابل توطئه‌های دشمنان؛ خدمتگزاران آن‌ها در حوزه اقتصاد و سایر حوزه‌ها توانسته‌اند، مملکت را با کمال اقتدار اداره کنند.  

فرماندار قم خاطرنشان کرد: یکی از وظیفه‌های اصلی فرمانداران و دستگاه‌های دولتی به ویژه در این ایام؛ حفظ، نظارت و مراقبت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم است.        

وی با اشاره به شرایط منطقه‌ای کشور گفت: کشور ما، همواره متاثر از کشورهای همسایه است و آوارگان سایر کشورها به کشور ما سرازیر می‌شوند و برخی از مواقع نیز برای تامین نیاز آن‌ها، بعضی از کالاهای اساسی ما به آن کشورها قاچاق می‌شود و از سوی دیگر با توجه به توطئه‌های دشمنان که تلاش می‌کنند که نسبت به کم‌شدن تامین کالاهای اساسی به نوعی ما را تحت فشار قرار دهند.

وی با اشاره به استقرار دولت جدید تصریح کرد: الحمدالله کارها روی روال افتاده است و ان‌شاءالله دولت جدید نیز برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کارهای بزرگی انجام دهد که موجب خوشحالی و آرامش مردم شود.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28666