printlogo


آیت الله نوری همدانی:
مسئولین نسبت به امنیت، عدالت و فراوانی حساس باشند/باید معیشت مردم تامین شود
مسئولین نسبت به امنیت، عدالت و فراوانی حساس باشند/باید معیشت مردم تامین شود
کد خبر: 28712
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید معیشت مردم تامین و مشکلات اقتصادی رفع شود، گفت: سه موضوع امنیت، عدالت و فراوانی مسائلی هستند که مردم به آن محتاج هستند که مسئولین باید نسبت به آن حساس باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر اطلاعات که در دفتر معظم له برگزار شد با اشاره به اینکه مردم عمود و ستون دین هستند، اظهار داشت: مردم خود را در جنگ هشت ساله ثابت کردند و باید به این مردم  با نظر عظمت نگاه کرد.
وی ادامه داد: مردم اصل هستند. دوست داشتن مردم اولین وظیفه متصدیان و مسئولین و کسانی که سمتی دارند می باشد.
این مرجع تقلید بیان داشت: دنیای امروز یک دنیای بسیار پرآشوب است و نگاه داشتن آن چه لازم است یکی از وظایف مهم است.
وی خاطرنشان کرد: سه موضوع امنیت، عدالت و فراوانی مسائلی هستند که مردم به آن محتاج هستند که مسئولین باید نسبت به آن حساس باشند.
آیت الله نوری همدانی با اشاره به مسئله امنیت، گفت: اگر بستر امنیت در کشور وجود نداشته باشد مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد و این موضوع بسیار مهم است که در این راستا شغل شما بسیار مهم است.
وی درادامه با اشاره به عدالت، گفت: عدالت یعنی مراعات حقوق مردم، یعنی حقوق مردم ادا شود. خداوند در جامعه برای هر شخصی حقوقی قرار داده است.
این استاد برجسته حوزه با اشاره به موضوع سوم یعنی فراوانی، گفت: احتیاجات مردم در یک رتبه نیست و اولین احتیاجات مردم معیشت است که باید تامین شود.
وی خاطرنشان شد: صهیونیست ها پول را از عربستان و نقشه را از آمریکا می گیرند تا چندی که این جریان وجود داشته باشد هیچگاه کشور های اسلامی آرامش نخواهند داشت باید به این نکته هم اشاره کنم فرانسه، انگلیس و آلمان هیچ گاه با ما خوب نخواهند شد.
وی ادامه داد: شناخت دشمن و  شناخت نقشه های دشمن خیلی مهم است که در این راستا شغل جنابعالی بسیار مهم است.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28712