printlogo


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم:
توانمندسازی محرومان و افزایش بهره‌وری تولیدات در مناطق محروم دو هدف عمده بسیج سازندگی استان قم است
توانمندسازی محرومان و افزایش بهره‌وری تولیدات در مناطق محروم دو هدف عمده بسیج سازندگی استان قم است
کد خبر: 28806
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: توانمندسازی محرومان و افزایش بهره‌وری تولیدات در مناطق محروم دو هدف عمده بسیج سازندگی استان قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محمود داودآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت؛ قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در کنار یکدیگر یاری‌رسان مردم محروم در نقاط محروم هستند.
وی ادامه داد: در این میان قرارگاه پیشرفت و آبادانی نقطه‌های بسیار محروم را انتخاب کرده که در قم در بخش قمرود است.
داودآبادی بیان داشت: مشکلاتی که در مناطق وجود دارد را قرارگاهی حل می‌کنیم و از همه مردم و سازمان‌ها یاری می‌گیریم.
وی با بیان این که اصلی‌ترین هدف ما توانمندسازی و افزایش بهره‌وری است، تصریح کرد: هدف ما حل مشکلات به‌صورت تک‌بعدی نیست و به‌تمامی مشکلات رسیدگی می‌کنیم.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: در یخش مرکزی در بسیاری از مناطق محروم روحانی مستقر داریم تا رابط ما با مردم بوده و مشکلات را از نزدیک احصا کنند.
وی به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: این قرارگاه در سطح کشور با همکاری نهادهای مختلف از قبیل ستاد اجرایی فرمان، بنیاد مستضعفان و سپاه است تشکیل شده است که در این میان قرارگاه‌های بسیج سازندگی در سراسر کشور نماینده این قرارگاه است.
داودآبادی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۱ عنوان پروژه عمرانی را در عرصه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم.
وی ابراز داشت: پروژه احداث ۴۳ واحد مسکونی در زلزله سی سخت یکی از اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت و ۲۰ واحد آماده تحویل بوده و ۶۵ درصد میانگین پیشرفت دارد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: ساخت مدرسه، تعمیر خانه‌های محرومین در مناطق محروم، نوسازی، حفر چاه آب، اصلاح شبکه آبرسانی، احداث خانه عالم، کارگاه‌های اشتغال و ... از جمله اقدامات این سازمان بوده است.
وی به ایجاد منابع مالی ۲۸۸ صندوق قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت: در این صندوق‌ها ۱۰ هزار نفر عضو هستند و تاکنون ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات داده شده است.
 وی به توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون توزیع شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28806