printlogo


کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با قم فردا:
اجرای محدودیت هوشمند برای افراد واکسینه نشده بهترین گام عملی در برابر واکسن هراسی است
اجرای محدودیت هوشمند برای افراد واکسینه نشده بهترین گام عملی در برابر واکسن هراسی است
کد خبر: 28936
کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به عدم استقبال برخی از افراد از واکسن کرونا، گفت: اجرای محدودیت هوشمند برای افراد واکسینه نشده در برابر کرونا بهترین گام عملی در برابر واکسن هراسی است.
حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان این که مهار کرونا تنها با واکسیناسیون عملی می‌شود، اظهار داشت: تجربه کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که برگشت به زندگی عادی تنها با واکسیناسیون امکان‌پذیر است.
وی ادامه داد: ایمن‌سازی بدن افراد با واکسن‌های معتبر مهیا شده است و نباید در برابر علم پزشکی و تجربیاتی که در دو سال اخیر در خصوص بیماری کرونا به‌دست‌آمده مقاومت کرد.
محمدی ابراز داشت: نمی‌توان بدون واکسینه شدن درصد بالایی از جامعه به زندگی عادی بازگردیم و در این مسیر نیاز داریم که همه مردم به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت عمل کنند.
وی با اشاره به‌پیش قدم شدن رهبر معظم انقلاب برای تزریق واکسن بیان داشت: ایشان به‌عنوان رهبر و مولای ما جزء اولین افرادی بودند که به واکسن ایرانی اعتماد کردند و آن را تزریق کردند.
کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: عمل به فرامین و توصیه‌های رهبری یک امر واجب است و ایشان نیز در این زمینه نظر مسئولان وزارت بهداشت را فصل‌الخطاب می‌دادند.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28936