printlogo


درخشش ووشوکاران قم با کسب 13 مدال بین‌المللی
 درخشش ووشوکاران قم با کسب 13 مدال بین‌المللی
کد خبر: 29042
ووشوکاران استان قم در فرم‌های مختلف بخش تالو موفق به کسب 13 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز از رقابت‌های بین‌المللی این رشته شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از اسفند ماه سال 1398 که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و همه‌گیر شدن این ویروس منجر به تعطیلی اجباری فعالیت‌های ورزشی به ویژه در رشته‌های پربرخورد نظیر ووشو شد، برگزاری رقابت‌های ورزشی به شکل آنلاین با بهره‌گیری از فضای مجازی در اولویت بسیاری از فدراسیون‌ها و رشته‌های ورزشی قرار گرفته است.

با استفاده از ظرفیت فضای مجازی امکان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی رشته‌های مختلف فراهم شده و یکی از رشته‌هایی که به خوبی از این ظرفیت بهره برده ووشو است که امکان رقابت ورزشکاران خود را چهره‌های مطرح ووشو از سایر کشورهای دنیا را از این روش فراهم کرده است.

در یک دوره مسابقات بین‌المللی ووشو که به شکل آنلاین به میزبانی آمریکا در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و تیمی به نام ایران شائولین ووشو آکادمی به مربیگری و سرپرستی یکی از چهره‌های موفق ووشو استان قم و کشور یعنی اکبر صفری مربی و داور بین‌المللی این رشته به میدان رفت، ووشوکاران قمی موفق به کسب 13 مدال رنگارنگ شدند.

در این دوره از مسابقات ووشوکاران استان قم هشت مدال طلا، چهار نشان نقره و یک مدال برنز کسب کردند، در حالی که صفری یکی از طلایی‌ها در فرم سلاح بلند بود، ضمن اینکه هادی شفیعی‌نوید در فرم سلاح بلند مدال طلا و فرم دست مدال نقره کسب کرد و سیدامیرحسین حسینی در فرم دست طلایی شد.

سیدامیرحسین حسینی در فرم سلاح نرم یک نشان نقره نیز کسب کرد و سید محمدرضا موسوی در فرم دست و فرم سلاح بلند یک طلا و یک نقره به نام خود ثبت کرد، مهدی داوری در فرم دست مدال نقره و در فرم سلاح بلند نشان برنز به ارمغان آورد و در بخش بانوان نیز زهره محمدی در فرم دست و فرم سلاح کوتاه دو مدال طلا نصیب خود کرد.

همچنین از بین دیگر بانوان حاضر در این رقابت بین‌المللی مجازی، یگانه شفایی در فرم دست و فرم سلاح نرم دو مدال طلا و فاطمه باقری در فرم سلاح نرم عنوان قهرمانی را به دست آوردند، در شرایطی که شرکت کنندگان در این رقابت‌ها برای کسب رتبه‌های برتر در سه گروه سنی A , B , C به میدان رفته بودند.

انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29042