printlogo


مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز قم:
بوستان علوی قم با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ایمن‌سازی شد
بوستان علوی قم با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ایمن‌سازی شد
کد خبر: 29096
مدیرعامل سازمان پارک‌هاوفضای سبز شهرداری قم اظهار داشت: یکی از استانداردترین و ایمن‌ترین سیستم‌های روشنایی در بوستان علوی ایجاد شده‌ است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌هاوفضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه بوستان علوی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بوستان‌های قدیمی شهر قم است، گفت: از گذشته این بوستان مورد توجه شهروندان بوده و به تازگی نیز به قطب تفریحی و گردشگری تبدیل شده‌است.
وی با اشاره به بهره‌برداری از سورتمه ریلی، تله‌سیژ و شهربازی بوستان مذکور، ادامه داد: به همین خاطر شهروندان استقبال خوبی از بوستان دارند و با توجه به اینکه در گذشته سیستم روشنایی بوستان مشکل داشته، احداث سیستم روشنایی بوستان در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان پارک‌هاوفضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یکی از استانداردترین و ایمن‌ترین سیستم‌های روشنایی در بوستان علوی ایجاد شده، افزود: این طرح همزمان با گشایش طرح تله‌سیژ به بهره‌برداری رسید.
وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های ایمن‌سازی و استانداردسازی سیستم روشنایی در بوستان علوی اجرا شد، بیان داشت: در این طرح بیش از ۹۰۰ پایه و سرچراغ کوتاه سه متری، بیش از ۸۰ پرژکتور، پایه پرژکتور و پایه لاک‌پشتی معابر، ۱۶ تابلو توزیع اصلی یا فرعی نصب شده‌است.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29096