printlogo


تولیت مسجد مقدس جمکران:
نیروهای مسلح ما سربازان ولایت و امام زمان(عج) هستند
نیروهای مسلح ما سربازان ولایت و امام زمان(عج) هستند
کد خبر: 29165
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ما هم همچون غدیر خم با امام خود هر ساله تجدید بیعت می کنیم ،گفت: نیروهای مسلح ما سربازان ولایت و امام زمان(عج) هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با عنوان عهد سربازی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به همه منتظران تبریک گفت.
وی ادامه داد: بار دیگر همان گونه که مومنان در غدیر خم جمع شدند و با امیرالمومنین(ع) اعلام بیعت کرد ما هم امروز موظف هستیم تجدید بیعت کنیم .
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه یکی از اعتقادات اصلی ما از زمانی که به تکلیف می رسیم امام زمان است، گفت: باید بیعت و پیمان خود را با امام زمان(عج) محکم کنیم به همین دلیل امروز همچون سال های گذشته با قطب عالم حضرت مهدی(عج) تجدید بیعت می کنیم .
وی اضافه کرد: ما باید همواره یاد نعمت هایی که خداوند به ما داده است باشیم.
حجت الاسلام رحیمیان گفت: یکی از این نعمت ها بزرگ خداوند که امروز برای همه ما وجود دارد و شاید متوجه آن هم نباشیم این است که بعد از هزار چند سالی که از اسلام می گذرد برای اولین بار ملت ایران زیرسایه نائب امام زمان(عج) و در جامعه ای که سایه امام زمان در آن است زندگی می کنیم.
وی ادامه داد:  نیروهای مسلح ما سربازان ولایت و امام زمان(عج) هستند لذا این حضور در چنین روزی و چنین جایگاهی از معنی بزرگ و خاصی برخوردار است. پس تبریک مضاعف بر شما نیروهای مسلح باد.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29165