printlogo


توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان تامین اجتماعی قم
توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان تامین اجتماعی قم
کد خبر: 29332
مدیر بخش درمان تامین اجتماعی قم با اشاره به خرید تجهیزات جراحی چشم بیمارستان امام رضا گفت: توسعه بخش مراقبت های ویژه ccu ,icuانجام گرفته وتخت های لازم به تعداد 5 عدد خریداری ونصب گردید وامیدواریم در سال جاری توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان نیز با اتمام قرارداد ساخت توسط پیمانکاربه زودی  انجام شود.
داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم  در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت : از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از 20 هزار و 500 بیمار کرونایی از خدمات درمانی بیمارستان امام رضا (ع) بهره مند شده اند که از این تعداد بیش از 3 هزار 600 بیمار بستری شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی با اشاره به بالا بودن هزینه دارویی و درمان بیماران کرونایی گفت: با پیگیر های انجام شده از ماه گذشته داروهای کرونایی نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفت و به عبارتی بیماران کرونایی بستری و سرپایی تحت پوشش تامین اجتماعی  علاوه بر بیمارستان امام رضا (ع) در بیمارستان های دولتی نیز به طور کامل و 100 درصد تحت پوشش قرار گرفتند.

 علیمحمدی با اشاره به تلاش بیش از 700 پرسنل مجموعه مدیریت درمان استان قم  برای خدمت به بیمه شدگان در بخش درمان در چهار مرکز ملکی و مراجعه بیش  از یک میلیون بار مراجعه در شش ماهه نخست امسال ،  تعداد 135 نفر از پرسنل نیز مبتلا به کرونا شدند که تلاش گردید با تقویت شیفت های کاری اختلالی در روند خدمت رسانی به وجود نیاید.

وی در ادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی در این ایام پشتیبانی مناسبی برای خرید و توسعه تجهیزات لازم از جمله دستگاههای اکسیژن ساز، آزمایشگاهی برای خدمت رسانی به بیماران انجام داد که قابل توجه و ارزشمند بود  و به عبارتی دستگاه های تنفسی لازم برای تامین درمان بیماران کرونایی به خوبی انجام گرفت.

مدیر بخش درمان تامین اجتماعی استان قم: از خرید دستگاههای لازم برای انجام جراحی چشم، توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان در سال جاری خبر داد وگفت:  توسعه بخش مراقبت های ویژه ccu ,icuانجام گرفته و تخت های لازم به تعداد 5 عدد خریداری و نصب گردید و امیدواریم در سال جاری توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان نیز با اتمام قرارداد ساخت توسط پیمانکاربه زودی  انجام گردد.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29332