printlogo


حضور یک مربی و چهار دونده قمی در اردوی تیم ملی دو و میدانی
حضور یک مربی و چهار دونده قمی در اردوی تیم ملی دو و میدانی
کد خبر: 29343
۵ نماینده از استان قم به اردوی تیم ملی دو و میدانی جهت حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ دعوت شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا (نورسلطان-قزاقستان)  از روز ۱۴ آبان ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
علی رضایی به عنوان مربی و رضا ملک پور، علی قاسم بابایی، امیر مقدمی و محدثه ابراهیم پور به عنوان دونده در این اردو در محل آکادمی کمیته ملی المپیک حضور خواهند داشت‌.
نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشورمان با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا (نورسلطان-قزاقستان)  از روز ۱۴ آبان ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
در بخش آقایان ورزشکاران دعوت شده از روز ۱۴ آبان ماه (جمعه) وارد اردو خواهند شد که تا روز ۱۷ آبان ماه (دوشنبه) به مدت ۴ روز و در بخش بانوان نیز از روز ۵ تا ۸ آذر ماه این اردو متمرکز برگزار خواهد شد.
دعوت شدگان به اردو با بررسی و نظر فنی کمیته های تخصصی انتخاب شده اند و بر اساس نظر کارشناسان این کمیته ها در صورتی که در رقابتهای آتی ورزشکاری عملکرد چشم‌گیری داشته باشد، به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد.



انتهای پیام/150


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29343