printlogo


جانشین سابق فرماندهی سپاه قم مطرح کرد:
بازسازی عتبات عالیات با تشکیل قرارگاه حضرت ابوالفضل در قم
بازسازی عتبات عالیات با تشکیل قرارگاه حضرت ابوالفضل در قم
کد خبر: 2989
جانشین سابق فرماندهی سپاه قم با اشاره به تشکیل قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) در قم، گفت: بازسازی عتبات عالیات، احداث زینبیه برای اقامت زائران و همچنین کمک به شیعیان مظلوم و ستم دیده سوریه را از جمله مهمترین کارهای صورت گرفته توسط این ستاد و قرارگاه می باشد.
رضا حافظی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تحولات اخیر سوریه، اظهار داشت: سوریه بعد از پیروزی های اخیر جبهه مقاومت مقابل تکفیری های و آزادی این کشور از چنگال این ظالمان در حال بازسازی می باشد.
وی ادامه داد: کشور سوریه برای تامین مایحتاج مورد نیاز خود در ابتدا ایران را انتخاب کرده است و موارد ضروری خود را از ایران تهیه خواهد کرد.
حافظی با اشاره به تشکیل قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) در قم برای انجام ماموریت ساخت سوریه، گفت: بازسازی عتبات عالیات، احداث زینبیه برای اقامت زائران و همچنین کمک به شیعیان مظلوم و ستم دیده سوریه را از جمله مهمترین کارهای صورت گرفته توسط این ستاد و قرارگاه می باشد.
وی ابراز داشت: چهارمین اقدام این ستاد جذب سرمایه گذاری ها و هدایت آن به سوریه است، که زمینه این کار فراهم شده و باید فرهنگ سازی صورت گیرد.
حافظی با اشاره به اینکه از لحاظ تامین امنیت جانی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فرایند سرمایه گذاری درسوریه تحت نظارت و اشراف کامل سپاه قدس انجام می شود.
وی با بیان اینکه با همت و تلاش نیروی قدس تمام موانع سرمایه گذاری برداشته شده است، گفت: مسائلی از قبیل بازگشت ارز به سامانه نیما و تعرفه های صادراتی به مرور حل خواهد شد، و برای انتقال گروه های متقاضی به سوریه آمادگی کامل وجود دارد.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/2989