printlogo


حسن عباسی:
مشکلات کشور به دلیل نبود مدیریت و تفکر انقلابی است/چرا دولت اصرار دارد هر معاهده بین المللی را امضا کند
مشکلات کشور به دلیل نبود مدیریت و تفکر انقلابی است/چرا دولت اصرار دارد هر معاهده بین المللی را امضا کند
کد خبر: 3427
حسن عباسی با اشاره به اینکه دولت بجای ایجاد حواشی پاسخگوی عملکرد خود باشد، گفت: اگر صنعت خودروی کشور پیشرفت نکرد و اشتغال ایجاد نمی شود و کشور با مشکلات زیادی روبرو است به دلیل این است که کشور دست مدیریت انقلابی نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حسن عباسی شب گذشته در اولین شب سلسله نشست های دهه فجر که در مسجد چهارمردان برگزار شد با اشاره به اینکه امروز همراهی ها احساسی نیست، اظهار داشت: امروز جوانان نسل ما تجربه بسیاری از حوادث و اتفاقات گذشته را ندارند چرا که جوانان نسل گذشته بسیاری از مسائل را تجربه کرده اند.
وی ادامه داد: دشمنان در چهل سال توطئه و دسیسه نتوانسته اند مردم را از اسلام و نظام دور کنند؛ انقلابی که رخ داد یک حرکت عظیم و استمرار حرکت انبیا بود.
این تحلیل گر سیاسی با اشاره به اینکه توطئه ها و هیاهوی دشمن یک جنگ روانی است، گفت: این دوره چهل سال انقلاب در هیچ دوره ای تکرار نشده است؛ این چهل سال یک رکورد است که خداوند با محوریت قم آن را رغم زد و اگر پابرجا باشد برای همیشه یک رکورد خواهد ماند.
تاریخ انبیا تاریخ مظلومیت است
وی اضافه کرد: دوره هیچ کدام از انبیا هم به اندازه انقلاب اسلامی نبوده است چرا که آنها به میزان امروز یار و هوادار نداشتند، تاریخ انبیا تاریخ مظلومیت است.
عباسی با اشاره به اینکه هیچ کس فکر نمی کرد انقلاب به چهل سالگی برسد امابه لطف خداوند و کوری چشم دشمنان به اتفاق افتاد، ابراز داشت: یک روحانی شیعه توانست سراسر دنیا را که صحنه جنگ است را مدیریت کند و این مدیریت به تاسی از انبیا می باشد.
وی افزود: زمانی حضرت امام خمینی (ره) به شوروی سابق نامه نوشت که دشت از جنگ بردارید اما آنها گوش ندادند و سه سال بعد نابود شدن و امروز باید نام شوروی را که زمانی قدرت اول دنیا بود در تاریخ پیدا کنیم.
رییس دانشکده یقین با اشاره به سخنان رهبری، گفت: امروز که مقام معظم رهبری می فرمایند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهند دید و یا اینکه می فرمایند آمریکا رو به افول است، مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد حتی قبل از اینکه کسی بخواهد به خود زحمت شکلیک گلوله ای را بدهد.
جریان اهل سنت با الگو از جریان اسلام گرا در مقابل صهیونیست مقاومت کرد
وی با اشاره به اینکه چهل سال قبل باز شدن راه کربلا آرزو بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی این اتفاق رخ داده است و راهپیمایی عظیم اربعین رخ می دهد، تاکید کرد: جریان اسلام گرا به جریان اهل سنت منطقه الگو داد که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و به مقاومت بپردازد.

عباسی افزود: به برکت انقلاب اسلامی شیعیان در منطقه قدرت گرفتند و حزب الله لبنان به ریاست سید حسن نصرالله در برابر اسراییل ایستادگی و مقاومت کرد؛ در جنگ های 116 روزه غزه به گونه ای بر سر اسرائیل زدیم که دیگر نمی تواند بلند شود.
عزت خدادادی امروز یکی از دستاوردهای انقلاب است
وی ادامه داد: امروز دشمن از طریق رسانه و جنگ روانی در حال حرف زدن می باشد، عزت خدادادی امروز یکی از دستاوردهای انقلاب است.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به تشکیل ناتو اسلامی توسط قاسم سلیمانی در منطقه، گفت: جوانان حشدالشعبی و جوانان لبنانی و ایرانی، نیروی چند ملیتی به نام ناتوی اسلامی را توسط قاسم سلیمانی شکل دادند که در راه حفظ اسلام ۲۳۰۰نفر هم به شهادت رسیدندو و امروز روسیه، چین،آمریکا و... می گویند که ما باعث پیروزی سوریه شده ایم.
مدیریت کارآمد انقلابی سبب نابودی داعش شد
وی با بیان اینکه مدیریت کارآمد انقلابی سبب نابودی داعش شد عنوان کرد:ترامپ گفت ۷تریلیون دلار در منطقه خرج کردیم اما ایران سود آن را برد و از سوریه بیرون می آییم؛ کارآمدی تفکر انقلابی این است که ژنرال چهار ستاره آمریکایی در مقابل ژنرال دو ستاره ایران شکست خورد.
عباسی بیان کرد: آمریکا در منطقه 120پایگاه نظامی دارد که مقر اصلی آنها در دوحه قطر می باشد اما ما همه پایگاه های نظامی آنها را با موشک های خود مورد هدف داریم  برای همین موضوع آمریکا از ایران می ترسد و به خوبی می داند از هرکجا به ایران حمله کند تحت شدیدترین حملات قرار می گیرد.

مشکلات کشور به دلیل نبود مدیریت و تفکر انقلابی است
رییس دانشکده یقین عنوان کرد: اگر صنعت خودروی کشور پیشرفت نکرد و اشتغال ایجاد نمی شود و کشور با مشکلات زیادی روبرو است چون کشور دست مدیریت انقلابی نیست و اگر تفکر انقلابی در عرصه کشور فعال شود کشور پیشرفت می کند و نباید ناکارآمدی کشور را به نام اسلام و انقلاب و خدا نگذاریم.
وی ادامه داد:  قبل از انقلاب عزت و اختیار نداشتیم اما امروز در استقلال سیاسی قرار داریم، در زمان شاه کشور را مستشاران آمریکایی مدیریت می کردند و در کشور قانون کاپیتولاسیون وجود داشت اما امام راحل از قم علیه آنها قیام کرد.
لیبرال ها می خواهند مدیریت کشور مانند قبل از انقلاب شود
عباسی ادامه داد: کیروش ۸سال بودجه کشور را دست گرفت و علیرغم حمایت های مسئولین و صداوسیما نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند، لیبرال هایی که مدیریت کشور را دست گرفته اند می گویند که باید مثل فوتبال مدیر خارجی بیاوریم، در حکومت اسلامی به مدیر اجنبی میلیون ها دلارپول دادند اما موفقیتی به دست نیاورد.
وی عنوان کرد: در ۲۰۰کشور کره زمین فقط پنج الی شش کشور تجربه جنگ را دارند، چین کشور بزرگی است اما تاکنون تجربه نظامی نداشته است و ژاپن نیز هفتاد سال است جنگی را تجربه نکرده است.
عباسی عنوان کرد:اگر گفته می شود که ما هیچی نیستیم و باید مدیر خارجی بیاوریم یعنی به مدیریت پیش از انقلاب برگردیم ؛ ترکان مشاور روحانی گفت که هیچ تخصصی نداریم و تنها می توانیم آبگوشت بزپاش درست کنیم.
اصلاح طلبان و لیبرال ها معتقدند توانایی اداره کشور را نداریم
وی ادامه داد: اصلاح طلبان و لیبرال ها معتقد هستند که توانایی اداره کشور را نداریم و باید همانند فوتبال مدیرخارجی بیاوریم و می گویند ما نمی توانیم، اما امام راحل گفت ما با توکل به خدا می توانیم موفق شویم ما اگر به تکلیف خود عمل کنیم می شود این پیروزی ها.
برخی در کشور قصد میخواهند نظام را بی کفایت نشان دهند
این تحلیل گر سیاسی گفت: برخی در کشور قصد دارند نظام را بی کفایت نشان دهند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، ما امروز مدیران انقلابی مثل قاسم سلیمانی داریم که در مقابل ژنرال چهار ستاره آمریکایی بار ها و بارها پیروز شده است، ما خودمان به دنیا مدیر صادر می کنیم، کسانی که در سوریه شهید شدند اگر مدیریت در دست آنها بود کسانی مثل شهید تهرانی مقدم می شدند.
وی ادامه داد: امروز ده نفر عمامه به سر سفید و مشکی از حوزه قم و نجف کل جریان کفر و نفاق و شرک در دنیا را به چالش کشیده اند.
وی با اشاره به لزوم بهره گیری از توانایی های مدیریت انقلابی، تصریح کرد: مدیریت بسیار حرفه ای رهبری بخشی از درس اسلام در مدیریت نظام سیاسی است،  مدیریت قاسم سلیمانی بخشی از مدیریت جهادی اسلام است  و مدیریت شهید شهریاری در غنی سازی اورانیوم بخشی از مدیریت علمی در نظام اسلامی است، این مسائل را نمی خواهند مطرح شود و می گویند که باید از خارج مدیر بیاوریم تا به دوران قبل از انقلاب بازگردیم.

رییس دانشکده یقین گفت: چه کسی فکر می کرد شوروی از هم بپاشد و عراق صدام دست تفکر شیعه بیفتد و لبنان از کشور فاسد دست نیروهای حزب الله بیفتد؛  امروز ترامپ توییت زده که دردآور  بود ایران کماندوهای مارا بگیرد و این موضوع آبروی مارا برد، هیچ کدام از کشور های دنیا تا کنون یک آمریکایی را نگرفته اند اما ما در چند سال اخیر چندین بار نظامیان آمریکایی را دستگیر و یونیفرم آنها را در آورده ایم.
وی ادامه داد: آمریکا امروز میلیون ها دلار بدهی دارد و با آمریکای چهل سال پیش تفاوت دارد،دموکراسی آمریکایی یعنی دولت کویت و قطر و امارات و عربستان سعودی که تاکنون رای گیری انجام نشده است.
شعار دموکراسی و لیبرالیس پودر شده است/ لیبرال ها دیگر در ایران آبرویی ندارند
رییس دانشکده یقین با اشاره به اینکه شعار دموکراسی و لیبرالیس پودر شد رفت گفت:  شعارهای اصلاح طلبان پوچ بود، لیبرال ها دیگر در ایران آبرویی ندارند و دیگر حرفی از دموکراسی نمی زنند.
اقتصاد آمریکا نابود شده و کشوری ورشکسته است
وی بیان کرد: اقتصاد آمریکا نابود شده و کشوری ورشکسته است و دیگر توانایی جنگی علیه کشورمان را ندارد و این ادعا که برخی مردم را از جنگ می ترسانند ادعایی واهی و دروغ است‌؛ هر کسی گفت سایه جنگ بر سر ما است او خودش بهتر میداند هیچ قدرتی نمیتواند در مقابل ما بایستد و این را لیبرال ها بدانند که ما نگران آغاز جنگ نیستیم اگر جنگی هم شروع شود مساوی نابود لیبرال و کپتیالیسم در دنیا خواهد بود.
جلیقه زردها از ایران الگو گرفته اند
عباسی با اشاره به اینکه جلیقه زردها از ایران الگو گرفته اند،  افزود: اگر آمریکا دست از پا خطا کند به گونه ای پایگاه هایش در جهان نابود می شود که تصور آن را نمی کند هرکسی ادعا کند سایه جنگ وجود دارد به خوبی می داند آمریکا توانایی مقاومت در برابر ملت ایران را ندارد و آمریکا می داند اگر آغازکننده جنگ باشد نابود می شود.
تفکر لیبرال در ایران شکست خورده است/ جناح لیبرال و اصلاح طلب هیچ برنامه برای اداره کشور ندارد
رییس دانشکده یقین با بیان اینکه تفکر لیبرال در ایران شکست خورده است،گفت: جناح لیبرال و اصلاح طلب هیچ برنامه درستی برای اداره کشور ندارد که گرانی و بیکاری و مشکلات موجود نشان دهنده این موضوع است.

وی بیان کرد: لیبرال ها می گویند ما شکست خورده ایم و نمی توانیم، ما شکست شما را پذیرفتیم و شکست اربابان شما که آمریکایی ها هستند را هم پذیرفتیم، این افراد وظیفه دارند که بگویند ای مردم ما شکست خوردیم .
عباسی گفت: هنرمندان طرفدار دولت از یک سو شعار تدبیر و امید می دهند اما هیچ کدام برای جشنواره فیلم فجر امسال فیلمی با محتوای امید نساختند.

رییس دانشکده یقین بیان کرد: در دوران ریاست اصلاح طلبان سروش گفت که پیامبر خواب دیده و خداوند قرآن را برای وی نازل نکرده است و شبهات دینی زیادی به دین وارد شد.

وی تصریح کرد:جواد طباطبایی ۱۷سال پیش گفت اسلام مُرد ولی امروز به تئورسین دولت تدبیر وامید تبدیل شده است،اصلاح طلبان کجای اسلام را قبول دارند و هر روز شبهات دینی ایجاد می کردند.
دولت بجای ایجاد حواشی پاسخگوی عملکرد خود باشد
عباسی گفت: دولت به جای ایجاد حواشی درموضوعات مختلف باید پاسخگوی عملکرد خود در زمینه های مختلف باشد و بگوید چرا مردم باید گوشت ۱۰۰هزار تومانی بخرند.

رییس دانشکده یقین ادامه داد:مدیریت اسلام مدیریتی است که امام راحل و مقام معظم رهبری و شهید شهریاری و شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی انجام داد.

وی گفت: در دوران اصلاحات سروش به همراه ۲۰۰نفر در کشور تئورسین بودند اما به خاطر پوچ بودن افکارشان فرار کردند و افرادی هم که در کشور ماندند حرفی برای گفتن ندارند، جواد طباطبایی تئورسین دولت تدبیر گفت اسلام مرده است اما از دست کسی که لباس روحانیت به تن داشت جایزه گرفت که نشان داد به تفکر خود هم اعتقاد ندارد.

عباسی بیان کرد: اسلام در ایران به قدری زنده است که هزاران نفر حاضر هستند برای حفط حرم حضرت زینب(س) به شهاوت برسند ودست اجنبی به آن نرسد و این نشان دهنده زنده بودن اسلام است.

رییس دانشکده یقین با اشاره به شبهات لیبرال ها درباره حضور مدافعان حرم در سوریه گفت: اصلاح طلبانی که می گویند مدافعان حرم برای پول می روند یک نفر از خودشان را نشان دهند که برای ایران جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری به دولت تاکید کرد باید مردم را باور کرد و برای رفع مشکلات جامعه از مردم کمک بگیرید اما توجهی نشد.
چرا دولت اصرار دارد هر معاهده بین المللی را امضا کند
عباسی با بیان اینکه واقعا این موضوع جای سوال است چرا دولت اصرار دارد هرمعاهده بین المللی را امضا کند، عنوان کرد: دولت تاکید دارد پس از پالرمو ۲۰درصد همه چیز ارزان می شود اما این ادعایی بیش نیست، چرا دولت اصرار دارد هر معاهده بین المللی را امضا کند.

وی با اشاره با بیان اینکه ایرانیان خداگرا هستند و کدخداگرا نیستند، گفت: کاخ سفید و اتحادیه اروپا این موضوع را بداند که ایران حسن روحانی و ظریف نیست و بلکه ایران سید علی خامنه ای است.

عباسی گفت: دشمن قصد دارد برای سال آینده فتنه ایجاد کند و به این صورت ناکارآمدی دولت را به گردن رهبری بیندازند، خاتمی سال ۸۳گفت رییس جمهور تدارکاتچی است ولی با تناقضی آشکار در سال ۸۸پشت میرحسین موسوی آمد و با این اقدام، هرگاه اصلاح طلبان و لیبرال ها موفق نمی شوند تقصیر ها را  گردن رهبری می اندازند.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3427