printlogo


هوتن شکیبا: رنج زیادی برای شخصیت عبدالحمید متحمل شدم
هوتن شکیبا: رنج زیادی برای شخصیت عبدالحمید متحمل شدم
کد خبر: 3514
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

آخرین سانس از پنجمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به اکران فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» اختصاص داشت. این اثر به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد قاسمی از یک عشق بی اندازه می‌گوید که با تفکرات افراطی به نابودی کشیده می‌شود.

بازی درخشان هوتن شکیبا بازیگر نقش اصلی در «شبی که ماه کامل شد»، تمجید اهالی رسانه را در پی داشت. بسیاری از خبرنگاران، شکیبا را شایسته دریافت سیمرغ بلورین دانستند.

شکیبا در این باره گفت: بازی من در این فیلم و چگونگی اجرایی کردن شخصیت عبدالحمید خیلی بحث مفصلی است. سعی کردم خودم را در شرایط نقش بگذارم و تا می‌توانم به آن نزدیک شوم.

وی افزود: این کار پروسه سخت و بسیار طولانی بود و رنج زیادی برای ایفای شخصیت حمید متحمل شدم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره چگونگی کار کردن با نرگس آبیار اظهار کرد: کار کردن با خانم نرگس آبیار فوق العاده و بازیگری برای فیلم ایشان سخت، اما جذاب بود.

شکیبا در پایان با اشاره به تاثیر ساخت فیلم‌های ملودرام اکشن در سینمای ایران، بیان کرد: ساخت اینگونه فیلم‌ها تاثیر بسیار خوبی در روند جشنواره دارد. اینگونه فیلم‌ها باعث می‌شود که هم تنوع در تولیدات بیشتر شود، هم سینما رشد کند. خوشبختانه گوناگونی فیلم‌ها در این دوره باعث متنوع شدن آثار جشنواره سی و هفتم شده است.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3514