printlogo


دستگاه‌های نظارتی به جای برخورد با گرانی و احتکار کالا به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا اتفاقی نیفتاده است
دستگاه‌های نظارتی به جای برخورد با گرانی و احتکار کالا به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا اتفاقی نیفتاده است
کد خبر: 3747
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: این همه دستگا‌ه عریض و طویل نظارتی داریم که در این بزنگاه‌های خاص به داد مردم برسند و قیمت‌ها را کنترل و از احتکار کالاها جلوگیری کنند ولی به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا اتفاقی در بازار نیفتاده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد دستگاه نظارتی در مبارزه با گرانی قیمت کالاها در بازار، گفت: متأسفانه هم دولت و هم دستگاه‌های نظارتی در خصوص مقابله با گرانی قیمت کالاها موضع ضعف دارند و در این باره اصلاً در کنار مردم قرار نگرفته‌اند و مردم به تنهایی با پدیده گرانی و کمبودها مبارزه می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط این همه دستگا‌ه عریض و طویل نظارتی داریم که در این بزنگاه‌های خاص به داد مردم برسند و قیمت‌ها را کنترل و از احتکار کالاها جلوگیری کنند و در این راستا اقدامات لازم را صورت دهند که گویا عین خیالشان نیست و به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویا اتفاقی در بازار نیفتاده است. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم انتظار دارند که دولت و دستگاه‌های نظارتی با تمام قدرت در این مقطع زمانی در کنار مردم قرار بگیرند و به مردم کمک کنند و دولت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشد و از پرداخت حقوق‌های نجومی جلوگیری شود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: یک موجی برای مقابله با حقوق‌های نجومی در کشور ایجاد شد و در آخر هم گفته‌اند دزد و معلوم نشد که دزد کیست و سخنگوی دولت هم گفت که ما اصلاً حقوق نجومی نداریم و دیوان محاسبات هم در این باره یک آمار غیرواقعی را اعلام کرد و در نهایت هم بعد از مدتی این موضوع به فراموشی سپرده شد.

وی در پایان گفت: متأسفانه همچنان حقوق‌های نجومی به ویژه برای برخی مدیران و افراد متنفذ پرداخت می‌شود و این باعث می‌شود که مدیرانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند و شکم‌شان سیر است به فکر افرادی که حقوق‌های یک میلیونی و 2 میلیونی می‌گیرند نباشند. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3747