printlogo


ضرغامی در قم:
ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن از خون شهدا محافظت می کند / تورم امروز لحظه ای شده است
 ملت  ایران در راهپیمایی 22 بهمن از خون شهدا محافظت می کند / تورم امروز لحظه ای شده است
کد خبر: 3750
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که ملت ایران دست از انقلاب برنمی دارد، گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن از خون شهدا محافظت می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید عزت الله ضرغامی شب گذشته در سلسله نشست های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، اظهار داشت: امشب یکی از باشکوه ترین شب های انقلاب رقم خورد و در نهایت رژیم شاهنشاهی در چنین شبی سرنگون شد.
وی ادامه داد: مسجد چهارمردان نقش بارزی در پیروزی انقلاب و حرکت های انقلابی در قم داشت و امروز نیز شاهد هستیم مراسم های انقلابی را میزبانی کند.
ضرغامی تاکید کرد: در طی 40 سال دشمنان نظام توطئه های های زیادی کردند و حتی هدف اصلی شان سرنگونی نظام در همان سال های اول بود.
وی ابراز داشت: امروز در دنیا دو بلوک در جهان وجود دارد، بلوک اول استکبار جهانی است و بلوک دوم جبهه مقاومت است که رودروی این بلوک ایستاده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: جان بولتون و ترامپ در ماه های گذشته بارها خبر از سقوط نظام قبل از 22 بهمن سخن گفتند اما در عمل شاهد بودیم که این ایران اسلامی است که باشکوه تر و مقتدرتر جشن چهل سالگی خود را می گیرد.
وی با بیان این که فضای مجازی برای راحت تری مردم است و نه برای بی بندباری، تاکید کرد: دولت مردان به جای رنجش از حرف های ما در جلسات عمومی به دنبال راه اندازی نرم افزاری برای حل مشکلات توزیع گوشت باشند تا این قدر بی تدبیری را شاهد نباشیم.
ضرغامی به اقدام برخی از افراد و نامه نویسی به رهبر انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: عده ای رهبر انقلاب را با نوشتن نامه سرگشاده زیر فشار قرار می دهند تا دستوری از ایشان برای تصویب FATF بگیرند، در واقع این افراد گمراهانی هست که جبهه باطل را یاری می کنند.
وی  تاکید کرد: ایمان این گونه افراد حقوق ملت را زیر پاگذاشته و هدف شان بهبود وضعیت ملت نیست.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بارها دولت مردان از ثبات تورم صحبت می کردند اما تورم امروز لحظه ای شده است و نمی توان تصور درستی از تورم در ماه های آینده داشت.
وی بیان داشت: خداوند راه ها را برای مومنان باز کرده است اما این ما هستیم که باید از فرصت استفاده کنیم و با اتکای به اهل بیت (ع )مسیر صحیحی را انتخاب کنیم.
ضرغامی افزود: انقلاب برای مردم است و این ملت در راهپیمایی 22 بهمن از خون شهدا حفاظت می کند و اجازه نمی دهند خدشه ای به انقلاب وارد شود.
وی افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماموریت خداوند به ما مومنان است و باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: فضای مجازی نعمت برزگ الهی است که باید به خوبی از آن بهره بگیریم و یک فرصت برای انقلاب است.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3750