printlogo


بیانیه فرزند شهید در محکومیت حادثه تروریستی زاهدان؛
دست انتقام جمهوری اسلامی به‌زودی حلقوم مزدوران را خواهد فشرد
دست انتقام جمهوری اسلامی به‌زودی حلقوم مزدوران را خواهد فشرد
کد خبر: 3947
همسر شهید مدافع حرم و فرزند شهید مرزبانی با بیانیه‌ای حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سارا سادات رباط جزی فرزند شهید مرزبانی سید محمد رباط جزی که سال 70 در دفاع از مرزهای کشور به دست تروریست‌ها به شهادت رسید  و همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو که سال 94 در دفاع از حریم اهل‌بیت در سوریه به شهادت رسید بیانه‌ای در محکومیت حادثه تروریستی را در اختیار سایت خبری قم فردا قرارداد.


وقتی دنیا می بیند انقلابی چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد آن‌هم در اوج امنیت و اقتدار، کرکس ها آرام نخواهند گرفت و در لحظه لحظه همبستگی مردم در 22 بهمن دندان به هم می سایند تا انتقامی کور بستانند از مشت های گره شده جوانان انقلابی!

وقتی نسل‌های سوم و چهارم شانه به شانه زنان و مردان سالهای اول انقلاب فریاد استکبار ستیزی سر می دهند طبیعی است که وحشی های خون آشام بخواهند دسیسه کنند تا جریحه دار کنند آرامش مردممان را.


وقتی جامعه ای که مردمش در ناملایمات اقتصادی همه خستگی ها را کنار می گذارد و به عشق رهبر فرزانه خود پرچم برمی‌دارند تا کور کند چشم آنانی را که چشم دوخته اند به چپاول این مملکت، بعید نیست که بدخواهان جولان دهند و اجیر کنند تروریست های بدذات را برای گرفتن انتقام!

پر کشیدن جمعی از جوانان پاک و حافظان مرزهای جمهوری اسلامی طی عملیات ناجوانمردانه جیره خواران دولت های تروریست منطقه، حادثه تلخی بود که همه ایرانیان را داغدار کرد. با این حال دوباره جزم کرد عزم تک تک فرزندان خمینی و سبز پوشان مقتدر سپاه را تا این شجره خبیثه ملعونه تروریسم را این بار از بیخ و بن برکنند و به امید خدا همان‌طور که رهبری حکیم و فرماندهان دلاور ما وعده کرده‌اند دست انتقام جمهوری اسلامی بزودی حلقوم این مزدوران را خواهد فشرد.

و به راستی امنیت زمانی مثل گوهری درخشان خیره می کند چشم ها را که بزدلان دست به دشنه ای شوم شوند و ناجوانمردانه، عزیزترین فرزندان این آب و خاک را سلاخی کنند و روح و روان آحاد مردم این مرزوبوم را در غصه ای عمیق فروبرند. باری دیگر به روشنی لمس شد امنیت ما حاصل جانفشانی و ایثار همان دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا نگذارند خفاشان هجوم آورند به آسمان ما.

وقتی شیشه ای می شکند، می بینم شهدا را، وقتی شاخه ای می افتد می شنوم صدای پدر شهیدم را، شهدا نرفتند که آب تکان بخورد در دل بچه هایمان! شهدا رفتند تا نشکند شیشه ای و نیفتد شاخه ای، که نخواهد بلرزد دل کودکی، که نلرزد قلب مادری.

پدرم شهیدم سید محمد سرافراز به معراج رسید تا همچون همرزمانش خارچشم باشد برای ستمکاران و بدخواهان کشور اسلامی ایران ، تا به قطره قطره خونش هدیه کند آرامش و امنیت را به مردم خویش،  همان‌گونه که شهید سعید هم با قلبی آکنده از عشق به داشته های عزیزش در دنیا، از همه چیز و همه کس دل برید حتی از علی و محمدحسین اش هم گذشت تا کوردلان نتوانند ببرند رگی را و قطع کنند رشته حیات هم‌وطنی را، رفت و در بلاد شام به حق پیوست تا سرزمینش را آوار نکنند تروریست های داعشی.
 و اگر نبود تجارتی که شهدای عزیز باخدای خود کردند اینک ذره‌ذره خاک پاکمان اسباب تجارت گروه های تجزیه طلب و دولت های چپاولگر و تروریست منطقه و دنیا بود و خدا را شکر می کنیم بر نعمت بزرگ امنیت کشورمان و درود می‌فرستیم به روح بلند و جایگاه رفیع همه شهدایمان، خاصه شهدای والامقام حادثه اخیر که به لطف خدا هرم خون پاکشان به زودی خواهد سوزاند ریشه دشمنان دین را، ان اشالله.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3947