printlogo


قمی‌ها برای زیارت قبور در پنجشنبه آخر سال از وسایل عمومی استفاده کنند
قمی‌ها برای زیارت قبور در پنجشنبه آخر سال از وسایل عمومی استفاده کنند
کد خبر: 40805
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از مردم این شهر درخواست کرد با توجه به حجم بالای مراجعه به بهشت معصومه قم برای مراسم پنجشنبه آخر سال و زیارت قبور اموات، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید سیف الدین موسوی نیارکی گفت: بتازگی جلسه‌ای با حضور نمایندگان پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، ستاد تخلفات شهری، مدیریت بحران، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی برگزار شد تا تمهیدات لازم برای تسهیل حضور مردم بر سر قبور در بهشت معصومه اندیشیده شود.

او ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ۶۰ دستگاه اتوبوس از سه نقطه شهر مردم را به بهشت معصومه منتقل کنند که این سه نقطه شامل میدان مطهری، میدان نبوت و شهر قائم است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم  بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه تاکسی گردشی نیز به مسیر‌های منتهی به بهشت معصومه قم اضافه و مقرر شده است تا مسیری مشخص شود که وسایل نقلیه عمومی تردد داشته باشند و از مسیر عمومی جدا باشد.

موسوی نیارکی افزود: هم چنین مقرر شده است عوامل اورژانس و آتش نشانی در بهشت معصومه حضور داشته باشند تا اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد کمک رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم بیان کرد: نیرو‌های پلیس راهور نیز در بهشت معصومه مستقر می‌شوند تا هدایت مسیر پارک خودرو‌ها به گونه‌ای باشد که مانع تردد نشود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: مردم حتما در مراجعه به آرامستان ها، موارد بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و نیز حداقل زمان را بر سر قبور بگذرانند تا امکان سرویس دهی برای همه مردم مهیا باشد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40805