printlogo


رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران:
دشمن در حوزه علمیه هم طلبه جاسوس جای داده است/ مشایی کاندیدای ریاست جمهوری در انگلیس ، اسرائیل و آمریکا بوده است
 دشمن در حوزه علمیه هم طلبه جاسوس جای داده است/ مشایی کاندیدای ریاست جمهوری در انگلیس ، اسرائیل و آمریکا بوده است
کد خبر: 4408
رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران با اشاره به اینکه مشایی کاندیدای ریاست جمهوری انگلیس، کانادا، اسرائیل و آمریکا در سال 92 بوده است،گفت: در حوزه های علمیه دشمن طلبه جاسوس جای داده است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی ،یکشنبه شب در همایشی با عنوان "گزارش وضعیت پرونده های کلان اقتصادی و امنیتی" که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد ضمن اشاره به تاریخ اسلام گفت :در طول تاریخ اسلام انسان های بسیار بزرگی بودند که به دلیل ضعف ایمان و اعتقاد شان باعث سقوط و نابودی  خودشان شدند ، در جریان انقلاب اسلامی هم عده ای از مسیر انقلاب خارج شدند که از ابتدا مشکل دار نبودند اما در طول انقلاب از مسیر خارج شدند و خودشان را نابود کردند چون از ابتدا ایمان و اعتقاد درستی نداشتند .

وی با اشاره به حضور دشمن در فضای مجازی گفت: دشمن در فضای مجازی هنرمندانه و دقیق فعالیت میکند و بسیار هوشیاری و بصیرت میخواهد که ردپای دشمن را شناخت ،در بعضی موارد آنقدر دشمن زیرکانه فعالیت میکند که خیلی ها به ناگاهی در دام دشمن می افتند.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران در ادامه گفت :در سال ۹۶ جوانان زیادی بودند که در اثر برداشت های غلط از فضا سازی های تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی فریب خورده بودند و همچون سال ۸۸ در دام دشمن افتاده بودند که آمدند و اغتشاش کردند و نا امنی درست کردند اما بعدا که فهمیدند چه اشتباهات بزرگی مرتکب شدند و در دام دشمن افتادند به اشتباهات خود اعتراف کردند و از کرده خودشان پشیمان شدند.

عده ای در داخل همسو با دشمن ارزش های انقلاب را زیر سوال می برند
وی ادامه داد:عده ای در داخل کشور خودشان را به خواب زده اند و واقعا همسو با دشمن خارجی ارزشهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می بردند و هدفی جز ضربه زدن به دست آورد های انقلاب اسلامی را ندارند و همان مسئله ای که رهبری بارها و بارها به آن تاکید کرده است و آن مسئله نفوذ است که بسیار جدی است و یک هشدار بسیار مهم است که مسئولین مسئله نفوذ را جدی بگیرند در جاهایی متاسفانه شاهد برخی تصمیم گیری هایی هستیم که به وضوح مسئله نفوذ مشخص است .

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران ادامه داد :مسئله نفوذ بسیار جدی است ما گاهی شاهد آن هستیم در بخشهایی از سیستم کشور برخی افراد نفوذ کرده و بر روی تصمیم گیری های کشور تاثیر می گذارند که وقتی به مسئولین می گوییم فلانی جاسوس است قبول نمی کنند و نمیتوانند بپذیرند که در این سطوح کسی مشغول به جاسوسی برای دشمن باشد.

 دشمن در حوزه علمیه هم طلبه جاسوس جای داده است
حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد مسئله نفوذ خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه وظیفه بسیار سنگینی در مورد مسئله نفوذ دارند، در حوزه های علمیه هم دشمن طلبه جاسوس جای داده است و در برخی موارد میبینیم که فلان طلبه جاسوس از کار در می آید که این یک مسئله جدی و هشدار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:امکان ندارد کسی که به انقلاب اسلامی خیانت کند و ضربه نخورد هر کس به انقلاب و اسلام خیانت کند حیثیت و آبرویش خواهد رفت و در میان مردم هیچ جایگاهی نخواهد داشت، در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم که تعدادی از مسئولین که مسئولیت های رده بالایی نیز داشتند از مسیر انقلاب خارج شدند و دیدیم که مردم با آنها چه برخوردی کردند و چه سیلی محکمی از مردم خوردند و امروز در میان دشمنان انقلاب هم جایی ندارند و بی آبرو هستند.

دشمن شبانه روز مشغول فتنه انگیزی است
حجت الاسلام غضنفر آبادی ادامه داد: سال ۹۶ سال پر ماجرا و پر مخاطره ای بود از گرانی سکه و خودرو و ارز گرفته تا حضور دشمن در کف میدان که همگی دست به دست هم داده بودند برای ضربه زدن به نظام ، که الحمد الله با لطف خدا و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری برای هدایت کشور این فتنه هم که با برنامه ریزی های گسترده دشمنان صورت گرفته بود به تاریخ پیوست اما باید بدانیم که دشمن از پای نخواهد نشست و شبانه روز مشغول فتنه انگیزی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعدام سلطان سکه گفت :شوخی نیست کسی را که دارند میبرند برای اعدام آنقدر وقیح شده که با خنده خنده خودش را سلطان سکه می داند و آنقدر قبح گناه و جرم برایش شکسته شده که وقتی حکم اعدامش برای اجرا رفت با خنده استقبال کرد! و باور نمی کرد که روزی اعدام شود.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران ادامه داد :سلطان قیر اعدام شد سلطان سکه اعدام شد موضوعات دیگر مثل پرونده بانک مرکزی برایشان پرونده های زیادی درست شده و در دست بررسی است برخی از آنها بازداشت هستند و برخی دیگر از آنها با قید وثیقه آزاد هستند و قوه قضائیه با قاطعیت با همه مجرمین از جمله مفسدین اقتصادی برخورد می کند.

وی گفت :تاخیرها در برخی پرونده های در دست بررسی گاهی اوقات آنقدر زیاد می شود که مردم و افکار عمومی را نسبت به قوه قضائیه بدبین میکند و این مسئله از طرف دیگر هم اتفاق می آفتد و آن در حالی است که اگر پرونده ای زود به اتمام برسد باز هم قوه قضائیه متهم می شود!

در پرونده سلطان قیر بزرگترین جعل اسناد اتفاق افتاده بود
حجت الاسلام غضنفر آبادی ادامه داد:در رابطه با پرونده سلطان قیر بزرگترین جعل اسناد اتفاق افتاده بود ، از ضمانت نامه های بانکی گرفته تا جعل ضمانت نامه های بدون پشتوانه و چیزی در حدود 1100 میلیارد تومان بدهی داشتند ، شوخی نیست که کسی 1100 میلیارد تومان گرفته باشه تعداد کسانی که در رابطه با این پرونده دستگیر شدند و محکوم شدند بسیار زیاد است .

وی با توجه به پا در میانی و ریش سفید بازی برخی ها در پرونده های قضایی گفت: یکی از کسانی که سابقه وزارت داشت و یکی از منسوبین او متهم بود با بنده درخواست ملاقات کرد ، بنده وقت ملاقات ندادم اصلا که اینها فکر نکنند هرجا و پی هرکسی که دلشان خواست می توانند بروند شخصیت های بزرگی را هم واسطه قرار داد ولی برای اینکه ثابت کنیم در عمل قاطع هستیم هیچ کسی را قبول نکردیم و باید بفهمند که اینجا محکمه است و با هیچ کسی شوخی ندارد و همه در برابر قانون یکسان هستند و به طور جد با آنها هم برخورد میشود.

بانک سرمایه 30 متهم دارد
وی ادامه داد : در مورد پرونده بانک سرمایه که در انتظار صدور رای هست حدود 30 نفر مدیر متهم دارد که در حال رسیدگی جدی است و تعدادی از تسهیلات گرفته گان در این پرونده که به طور حتم فساد اقتصادی مرتکب شده اند و در میان این جمع مدیر 30 نفره یکی از آنها خداشناس نبوده و آنقدر با هم هماهنگ شده بودند که بتوانند فساد کنند.

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران ادامه داد :تا چه حدی فساد در دهان این مفسدان اقتصادی مزه کرده است چقدر اینها پرو و گستاخ و وقیح شده اند که هیچ حد و مرزی برای خود برای ایجاد فساد نمی شناسند.

حجت الاسلام غضنفر آبادی افزود:در مورد پرونده حادثه تروریستی مجلس برای تعدادی از عوامل آنها حکم صادر شده و برای تعداد دیگری هم حکم اعدام در نظر گرفته شده است که به زودی به اجرا گذاشته خواهد شد.

جاسوسی ضربه های سنگینی به کشور وارد می کند
وی در ادامه در مورد پرونده های کلان جاسوسی گفت : جاسوسی ضربه های سنگینی به کشور وارد می کند ، امروز متاسفانه برخی از مسئولین ما توجهی به گزارش های دقیق منابع امنیتی ندارند در مورد برخی افراد وقتی به آنها گفته می شود که فلانی جاسوس است این مسئله را به پای تسویه حساب جناحی و سیاسی می گذارند.

وی ادامه داد :کشف جاسوسی کار بسیار پیچیده اطلاعاتی دارد و کسی که میخواهد جاسوسی کند ظاهری بسیار مذهبی و انقلابی دارد و از برخی های مدعی هم ظاهری دلسوز تر دارد .

دشمن در مذاکرات هسته ای جاسوسی ویژه در تیم ما داشت
حجت الاسلام غضنفر آبادی افزود:در برخی پرونده های جاسوسی شاهد آن هستیم که رسما برخی از جاسوس ها و این نفوذی های دشمن می گوید آنقدر به شخص رئیس جمهور نزدیک شده بود که طعم آدامس رئیس جمهور را احساس می کردم! شما ببنید شخصی که در مذاکرات هسته ای همراه تیم مذاکره کننده ما بوده، جاسوسی ویژه برای دشمن بوده و اطلاعات ما را به دشمن میداده است.

وی ادامه داد :جاسوسی که اخیرا با زحمت دستگیر شد شما شاید باور نکنید که در یکی از مراکز امنیتی ما به عنوان کسی که موضاعات را تهیه میکرد و در جلسات آن مرکز تصمیم گیری می شد موضوعات از خارج از مرزها برای آن جلسه تعیین میشد توسط آن شخص جاسوس که به حمد الله شناسایی دستگیر شد ،

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران ادامه داد :آن کسی که جاسوسی می کند بر روی پیشانی اش ننوشته جاسوس ، کارهای بسیار پیچیده اطلاعاتی بر روی آن صورت میگیرد تا مشخص می شود فردی جاسوسی کرده است برخی از افراد چهل  یا پنجاه سال جاسوسی می کنند بعد ها با انتشار خاطرات خودشان اعلام می کنند که جاسوسی کرده اند .

حکم رحیم مشاعی در حال اجرا میباشد
حجت الاسلام غضنفر آبادی در مورد پرونده اسفندیار رحیم مشایی گفت: مشایی به دو اتهام تبانی و اقدام و تجمع بر علیه نظام و توهین به مسئولین محکوم شده که حکمش در حال اجرا است .

وی در مورد گروه فعال رسانه ای نزدیک به احمدی نژاد گفت : تیم رسانه ای گروه منتسب به احمدی نژاد و جریان بهاری در فضای مجازی بسیار قوی وارد شده اند و از هیچ اقدامی در دفاع از شخص احمدی نژاد و اطرافیان وی که تخلفاتی را مرتکب شده اند از هیچ کاری روی گردان نیستند از تهمت و افترا گرفته تا ساخت کلیپ و... تا به اهداف خود برسند.

آقای مشایی کاندیدای ریاست جمهوری انگلیس و کانادا و اسرائیل و آمریکا در سال 92 بوده است
وی خاطر نشان کرد:در هیچ جایی متکی به فرد نباشید ، درجا نزنید و هرجایی که دیدید انحراف وجود دارد خودتون را نجات بدهید ، آنچه را که من در پرونده مشایی دیدم با چندین بار بررسی و استعلام از مراکز امنیتی مختلف همگی با هم یکسان بود و بصورت مستند و مستدل وجود دارد از تخلفات مشایی اما آنچه که به ما مربوط میشد بر اساس قانون فعلا با این دو جرم متهم است و ثابت شده و بقیه هم با سند و مدرک معتبر در دست اقدام برای اجرای حکم است ، چرا حکمی که برای مشایی صادر شده است را تیم رسانه ای آنها منتشر نکردند چون آنقدر مستند و مستحکم بود که اگر منتشر می کردند آبرویشان می رفت ، من پرونده مشایی را وقتی بررسی کردم فقط این را می گویم که آقای مشایی کاندیدای ریاست جمهوری انگلیس و کانادا و اسرائیل و آمریکا در سال 92 بوده است!

رئیس دادگاه های انقلاب استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پرونده اسفندیار رحیم مشایی و اتهامات وی گفت :شما بدانید من هم یک طلبه هستم و سالهای بعد که ما نیستیم و باید در پیشگاه خداوند بازخواست شویم ، آقای مشایی به هیچ چیزی اعتقاد ندارد! این را از من بشنوید و فردای قیامت هم جواب خواهم داد و در مقابل شما هم گفتم .

حجت الاسلام غضنفر آبادی در پایان سخنانش در مورد احمدی نژاد هم گفت :آقای احمدی نژاد متاسفانه دچار خود بزرگ بینی و خود برتر بینی شده و این مسائل دارد وی را هلاک میکند و عمده این مسائل از ناحیه آقای مشایی بوده است ، آقای احمدی نژاد مشغول این است که خودش را به در و دیوار می زند تا اقدامی کند برای نجات بقایی و مشایی و بدانید که با این کارها و رفتار خودش را هلاک خواهد کرد

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4408