printlogo


مسئول اردویی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) مطرح کرد:
استقبال بیشتر مردم از راهیان نور امسال نسبت به سال قبل/آغاز ثبت‌نام خودروهای شخصی راهیان نور در قم
استقبال بیشتر مردم  از راهیان نور امسال نسبت به سال قبل/آغاز ثبت‌نام خودروهای شخصی راهیان نور در قم
کد خبر: 4777
مسئول اردویی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)گفت: خودروهای شخصی با توجه به تاریخ و زمان مشخص شده و با برنامه ریزی که انجام شده حرکت می کنند ثبت نام خودروهای شخصی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در سه نقطه از شهر قم در حال انجام است.
 ابوالفضل قدیری مسئول اردویی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به کاروان های راهیان نور، اظهار داشت: از شروع سال تحصیلی تا اواخر آذرماه امسال اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور انجام شد و حدود 3هزار دانش آموز دختر و روزانه حدود 200 نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند به علت امتحانات مدارس در بازه زمانی اواخر آذر و دی ماه اعزام ها متوقف شد و مجدداً از 3 بهمن تا اواخر بهمن ماه دانش آموزان پسر قمی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که نزدیک به 3 هزار نفر از دانش آموزان پسر از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند.

قدیری بیان داشت: از ابتدای اسفندماه هم اعزام دانشجوئی شروع شده است و تا 24 اسفند نیز ادامه خواهد داشت که بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان قم برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند از 24 اسفند نیز اعزام های عمومی آغاز می شود.

وی تأکید کرد: اعزام های عمومی شامل شهروندانی است که در سطح شهر و از طریق پایگاه های بسیج و کانون ها ثبت نام می کنند می شود و تقریباً کاروان های عمومی کامل شده است که از 24 اسفند تا 15 فروردین نیز اعزام های عمومی انجام خواهد گرفت.

ثبت‌نام خودروهای شخصی راهیان نور درسه نقطه از شهر قم

مسئول اردوی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم خاطرنشان کرد: همچنین از 25 اسفند تا 15 فروردین اعزام خودروهای شخصی را خواهیم داشت در این طرح خانواده و افراد می توانند به صورت سازماندهی شده در قالب کاروان با خودروهای شخصی اعزام شوند که این طرح که سال سوم برگزاری آن است و با استقبال مردمی روبرو شده با عنوان شهید صادقی انجام می شود.

وی تصریح کرد: خودروهای شخصی با توجه به تاریخ و زمان مشخص شده و با برنامه ریزی که انجام شده حرکت می کنند ثبت نام خودروهای شخصی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در سه نقطه از شهر قم در حال انجام است.


قدیری افزود: ثبت نام خودروهای شخصی توسط ناحیه امام حسن(ع) سپاه قم در منطقه پردیسان در جوار مزار شهید و مسجد الزهرا(س) با استقرار چادر از ساعت 8 الی 12 و بعد ظهرها از ساعت4 تا 7 در حال انجام است، ثبت نام خودروهای شخصی توسط ناحیه امام رضا(ع) سپاه قم در خیابان اراک و جنب ساختمان ناحیه برای مناطق مختلف نیروگاه در حال انجام است و  ثبت نام خودروهای شخصی توسط ناحیه امام حسین(ع) سپاه قم در مقابل امامزاده سید علی(س) در میدان شهید صادقی در بلوار 15 خرداد در حال انجام است.

مسئول اردوی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بیان داشت: امسال استقبال از اردوهای راهیان نور نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است کل ظرفیت کاروان های عمومی تکمیل شده است امسال مردم نسبت به سال‌های گذشته سریع‌تر اقدام به ثبت نام کردند.



انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/4777