printlogo


مسئول سازمان بسیج سازندگی قم مطرح کرد:
فعالیت 110گروه جهادی در ایام نوروز 98/آمادگی اعزام 20گروه جهادی به مناطق سیل زده
فعالیت 110گروه جهادی در ایام نوروز 98/آمادگی اعزام 20گروه جهادی به مناطق سیل زده
کد خبر: 5687
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به آمادگی اعزام 20گروه جهادی به مناطق سیل زده، گفت: 110 گروه جهادی با حضور بیش از 2 هزار جهادگر در فعالیت های بسیج سازندگی استان در ایام نوروز 98 فعالیت می کنند.
سرهنگ علی دستوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده، اظهار داشت: با توجه به بارش های اخیر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور، گروه های جهادی قم با فراگیری آموزش های امدادی لازم، آمادگی دارند تا در این مناطق حاضر شوند و به خدمت رسانی بپردازند و در این زمینه پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی افزود: همچنین گروه های جهادی استان از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق شمالی کشور، آمادگی خود را برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق گرفتار حادثه اعلام کردند.

فعالیت 110گروه جهادی در ایام نوروز امسال
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم  به فعالیت 110 گروه جهادی با حضور بیش از 2 هزار جهادگر در فعالیت های بسیج سازندگی استان در ایام نوروز 98 اشاره کرد و گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در سطح قم و سایر مناطق کشور، اجرای فعالیت های عمرانی توسط گروه های جهادی کاهش یافته و رویکرد اصلی این گروه ها در این شرایط انجام فعالیت های آموزشی، فرهنگی، خدماتی و امدادی است.

وی بیان کرد: گروه های جهادی قم در سطح مناطق کمتر برخوردار استان فعالیت مستمر دارند و معاینه رایگان مردم در این مناطق از جمله کارهایی است که توسط گروه های جهادی در بخش سلامت و درمان انجام می شود.

دستوری ادامه داد: آبرسانی به مناطق روستایی استان که به آب سالم و بهداشتی درسترسی ندارند از جمله اولویت های مهم بسیج سازندگی قم است که در سال جاری آن را با جدیت بیشتر دنبال می کند.

فعالیت بیش از 3500جهادگر بسیجی در اردوهای سازندگی
وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و 500 جهادگر بسیجی در قالب 155 گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت های بسیج سازندگی استان قم، حضور دارند، ابراز داشت:  اجرای 514 طرح عمرانی شامل 200 طرح ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان و 150 طرح در حوزه آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه آب روستایی و کشاورزی برای سال 98 در سازمان بسیج سازندگی قم تعریف شده است.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/5687