printlogo


مدیر کل مدیریت بحران استان قم:
سدهای کبار ، سنجگان و شاه اسماعیل در استان قم سرریز کردند
سدهای کبار ، سنجگان و شاه اسماعیل در استان قم سرریز کردند
کد خبر: 5796
مدیر کل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه تمامی رودخانه ها و مسیلهای استان سیلابی و بارشها به بیش از 40 میلی متر رسیده است، گفت:سدهای کبار ، سنجگان و شاه اسماعیل در استان قم سرریز کرده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن اوروجی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به  اینکه بارندگی ها از دیروز در استان قم همچنان ادامه دارد، اظهار داشت:  تمامی رودخانه ها و مسیلهای استان سیلابی و بارشها به بیش از 40 میلی متر رسیده است.

وی افزود:سدهای کبار ، سنجگان و شاه اسماعیل در استان قم سرریز کرده اند و  بلوار زائر و رودخانه قمرود از دو شب قبل بسته و تخلیه شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد، گفت: اخطارهای لازم به روستاها و محورهای در مسیر رودخانه قمرود صادر شده بود و با توجه به این که اقدامات ایمنی و امدادی صورت گرفته است، جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه سراسر مسیر رودخانه قمرود سیلابی است، ادامه داد: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از سیلاب و قطع ارتباط 2 روستای ساریه خاتون و دولت آباد نیزار، در واقع آبراهی است که از مسیر رودخانه قمرود در حال عبور است و به ساکنان اطلاع رسانی شده که از مسیر جایگزین استفاده نمایند.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/5796