printlogo


معاون اجرایی قرارگاه جهادی تداوم دفاع خبر داد
اعزام نیروهای قرارگاه جهادی «تداوم دفاع» از قم و تهران به مناطق سیل زده
اعزام نیروهای قرارگاه جهادی «تداوم دفاع» از قم و تهران به مناطق سیل زده
کد خبر: 5849
معاون اجرایی قرارگاه جهادی تداوم دفاع از اعزام نیروهای جهادی این قرارگاه به مناطق بحرانی و سیل زده استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، صادق بیطرفان  اظهار کرد: نیروهای عملیاتی این قرارگاه با هماهنگی نهادها و سازمان‌های دولتی در قالب گروه‌های امدادرسانی، عملیاتی و پزشکی به نقاط مختلف مناطق سیل زده غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: نیروهای با تجربه این قرارگاه که از دانشجویان، طلاب و نیروهای انقلابی هستند سابقه حضور و امداد رسانی به مردم زلزله زده ورزقان، سیل شوشتر و زلزله کرمانشاه را دارند و در مدت ۱۰ سال گذشته در قالب گروه های جهادی به بیش از ۱۰۰ نقطه از مناطق کم برخوردار کشور خدمات رسانی داشته است.

معاون اجرایی «قرارگاه جهادی تداوم دفاع» با اشاره به هماهنگی گروه‌های جهادی فعال در کشور با این قرارگاه، گفت: قرار است گروه‌های جهادی صامدون، علویون، نینوا، شهید زین الدین و افق این قرارگاه را در امداد رسانی به مناطق سیل زده غرب کشور همراهی کنند.

بیطرفان تاکید کرد: افراد داوطلب و متخصص که تمایل دارند به صورت جهادی به مناطق سیل زده اعزام شوند می‌توانند به دفتر این قرارگاه واقع در شهر قم، خیابان آیت الله طالقانی تقاطع عمار یاسر، مسجد شاه خراسان مراجعه کنند یا با شماره‌های 09101378964 و 09191583823 تماس حاصل کرده و یا کلمه «یا علی» را به شماره 50001040960229 پیامک کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/5849