printlogo


نسل بعدی کنسول‎‎‌های بازی در راه هستند
 نسل بعدی کنسول‎‎‌های بازی در راه هستند
کد خبر: 6104
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است فروش نسل فعلی کنسول‌های بازی باید کاهش پیدا کند، زیرا در حال حاضر صحبت‌هایی از نسل جدید کنسول‌های سونی و مایکروسافت به گوش می‌رسد. مطمئنا اگر نسل بعدی این دستگاه‌ها وارد دنیای فناوری شود می‌تواند تغییرات زیادی در آن ایجاد کند، به همین دلیل گیمرها دیگر کنسول‌های قدیمی را خریداری نمی‌کنند و منتظر نسل بعدی آن‌ها می‌مانند.

با احترام به کنسول‌هایی که در حال حاضر وجود دارند باید گفت که در حال نزدیک شدن به پایان چرخه استفاده از آن‌ها هستیم و دنیای گیمینگ خواستار مدل‌های بهتر و جدیدتری است. پلی استیشن و Xbox رقبای همیشگی یکدیگر به حساب می‌آیند که اکنون در حال ساختن نسخه بعدی کنسول‌های جذاب خود هستند. نسل بعدی کنسول‌ها باید اتفاقات جدیدی در دنیای گیمینگ رقم بزند.

البته هنوز اطلاعات به صورت رسمی از نسل بعدی کنسول‌ها فاش نشده است اما شایعاتی در این رابطه وجود دارند که گاهی نمی‌توان آن‌ها را تکذیب یا تائید کرد. برای مثال گفته می‌شود که اطلاعات تراشه استفاده شده از نسخه بعدی پلی استیشن یعنی PS5 فاش شده است.

اما با توجه به این که سونی امسال از حضور در رویداد E3 اجتناب کرد، پیش بینی آینده کنسول‌های این شرکت کمی سخت به نظر می‌رسد. شاید به زودی مایکروسافت پیش قدم شده و نسل بعدی کنسول Xbox را معرفی کند و یا نینتندو از نسخه بعدی خود رونمایی کند. دنیای فناوری همیشه در حال رشد و پیشرفت است. در این چند سال اخیر نیز این پیشرفت به سرعت هر چه تمام‌تر در حال انجام است؛ در نتیجه ما باید منتظر یک جهش و انقلاب عظیم در صنعت بازی‌های ویدئویی باشیم زیرا مدتی است که آپدیتی در این عرصه رخ نداده است و این موضوع انقلابی بزرگ را می‌طلبد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6104