printlogo


کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا:
تروریستی دانستن سپاه، نشانه استیصال آمریکاست/اقدام اخیر آمریکا به انزوای بیشتر وی می انجامد
تروریستی دانستن سپاه، نشانه استیصال آمریکاست/اقدام اخیر آمریکا به انزوای بیشتر وی می انجامد
کد خبر: 6299
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه این اقدام حتی در خود این کشور هم با استقبال رو به رو نشده است، گفت:تروریستی دانستن سپاه، نشانه استیصال آمریکاست.
علی قلی زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با بیان این که برخی از ژنرال ها و سناتورهای آمریکایی، مخالفان جدی این تصمیم هستند افزود: تروریست خواندن نیروی نظامی رسمی یک کشور، اقدامی عجیب، غیرقانونی و در عین حال بی سابقه و یا حداقل، کم سابقه است؛ در عین حال که از نگاه دیگر، این اقدام از این دولت حاکمه آمریکا عجیب هم نبود؛ چراکه آنان پیش از این و در کمال وقاحت، همه ملت ایران را تروریست معرفی کرده بودند.

تروریستی دانستن سپاه، نشانه استیصال آمریکاست

وی اضافه کرد: به نظر می رسد ریشه این تصمیم را باید در استیصال دولت حاکمه آمریکا از عدم تأثیرگذاری کامل تحریم های همه جانبه علیه ایران و البته تلاش صهیونیست ها و رژیم سعودی برای اعلام این مطلب جستجو کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اعتراف ترامپ درباره تأسیس داعش توسط دولت قبلی آمریکا خاطر نشان کرد: داعش با هدف اسلام هراسی در دنیا شکل گرفت و با حمایت های مادی و معنوی غرب گسترش یافت؛ اما این سپاه قدس ایران بود که با هدایت های سردار قاسم سلیمانی، ریشه این جرثومه فساد را کَند و آنان را به خاک مذلت نشاند.

قلی زاده این اقدام دولت آمریکا را بیشتر نمایشی دانست و گفت: این گونه اقدامات در دنیای امروزی کمتر اثر دارد و راه به جایی نخواهد بُرد.

تعبیر منحصر به فرد رهبری درباره اقدام اخیر آمریکا
وی همچنین به تعبیر منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب درباره این اقدام توجه داد و اظهار داشت: تعبیر معظم له به این که «گربه رقصانی آمریکا در تحریم سپاه به جایی نخواهد رسید»، تعبیر منحصر به فردی است که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین اعلام این اقدام را در روز ولادت حسین (ع) و روز پاسدار، نشانه دیگری از اوج کینه و بُغض آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و از سپاهیان خواست تا همچنان همپای ملت همیشه در صحنه ایران به پیش روند و خار چشم دشمنان باشند.


اقدام اخیر آمریکا به انزوای بیشتر وی می انجامد

وی در عین حال تأکید کرد: سپاه بخشی از بدنه همین مردم است و حضور فرماندهان و نیروهای سپاه و بسیج در روزهای اخیر در مناطق سیل زده برای کمک عینی وعملی به مردم و همچنین استقبال مردم از آنان، نشانه مهمی برای اثبات همین مدّعاست.

قلی زاده در پایان به این نکته اشاره کرد که این اقدام دولت آمریکا، در نهایت  به ضرر خودش تمام خواهد شد و انزوای او را در نظام بین الملل بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/120
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6299