printlogo


استاندار قم:
سپاه در قلب ملت ایران جای دارد / تعامل کاملی با سپاه استان داریم
سپاه در قلب ملت ایران جای دارد / تعامل کاملی با سپاه استان داریم
کد خبر: 6380
استاندار قم بابیان این‌که سپاه در قلب ملت ایران جای دارد، گفت: تعامل کاملی با سپاه در استان داریم و این همکاری‌ها در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
بهرام سرمست در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری، همواره مایه عزت، افتخار و منشأ آرامش و امنیت کشور بوده و نقش مهم، بی‌بدیل و تعیین‌کننده این نیرو در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی بابیان این‌که این‌گونه اقدامات تأثیری در مسیر و راه جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌کند، ابراز داشت: سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و این مهم در روزهای اخیر به‌خوبی اثبات‌شده است.

سرمست همکاری با سپاه را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: همکاری کاملی با سپاه استان داریم و در آینده نیز این همکاری‌ها تداوم خواهد داشت.

وی بابیان این‌که همکاری و تعامل سازنده‌ای با تمامی دستگاه‌ها در استان داریم، تصریح کرد: با تمامی نیروهای مسلح در استان این تعامل سازنده وجود دارد و همین موضوع منجر شده همدلی کاملی در استان به وجود آید.

استاندار قم افزود: قبل از این‌که به‌صورت مصاحبه این موارد را ذکر کنیم در عمل ثابت کرده‌ایم که همکاری و تعامل با سپاه وجود دارد.

وی با اشاره به معین بودن استان قم در کمک به سیل‌زدگان استان لرستان، گفت: در مدیریت سیل نیز این همکاری وجود داشت به‌طوری‌که کمک‌های بسیاری با همکاری همه دستگاه‌ها برای سیل‌زدگان استان لرستان ارسال‌شده و هنوز هم این کمک‌ها در حال جمع‌آوری و ساماندهی برای ارسال است.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6380