printlogo


فروزنده: مجلس با تصویب لایحه و طرح‌های مختلف چهره کریه آمریکا را به جهانیان نشان دهد
فروزنده: مجلس با تصویب لایحه و طرح‌های مختلف چهره کریه آمریکا را به جهانیان نشان دهد
کد خبر: 6711
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: آمریکا آنقدر در زمینه‌های مختلف ضعف دارد و مجلس باید لوایحی را علیه این اقدامات تصویب کند و چهره کریه آمریکا را در جایگاه قانونی به جهانیان نشان دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، لطف‌الله فروزنده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب از مجلس شورای اسلامی درباره عدم ارائه و تصویب لوایح و طرح‌هایی در مقابل رفتار خصمانه آمریکا گفت: ما باید در مقابل آمریکا منفعل نباشیم، همیشه استراتژی ما باید استراتژی فعال باشد و در حقیقت استکبار جهانی را به گوشه‌ رینگ بفرستیم.

وی افزود: آمریکا آنقدر در زمینه‌های مختلف مانند تجاوز به حقوق دیگران، داشتن روحیه استکباری، حمایت از گروه‌های تروریستی و ... ضعف دارد که مجلس شورای اسلامی باید به این مسائل را باید توجه کند و لوایحی را علیه این اقدامات در مجلس و دولت تصویب کند و چهره کریه آمریکا را در جایگاه قانونی به جهانیان نشان دهند.

فروزنده یادآور شد: در ارتباطاتی که مجلس با کشورها، مجالس و نمایندگان کشورهای مختلف دارد و با تریبون آزادی که دارد می‌توانند آمریکا را به محاکمه بکشانند و لوایح و طرح‌های مختلف را به تصویب برسانند.

این استاد دانشگاه گفت: امیدواریم مجلس همانطور که قول داده به نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند توجه کنند و ضعفی که تاکنون حاکم بوده را برطرف کنند. 




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6711