printlogo


جانشین قرارگاه حضرت معصومه(س) مطرح کرد:
احداث پل و گشایش راه‌های مواصلاتی بین روستاها از اولویت‌های اصلی قرارگاه حضرت معصومه (س)
 احداث پل و گشایش راه‌های مواصلاتی بین روستاها از اولویت‌های اصلی قرارگاه حضرت معصومه (س)
کد خبر: 6857
جانشین قرارگاه حضرت معصومه (س) گفت: احداث پل و گشایش راه‌های مواصلاتی بین روستاها از اولویت‌های اصلی قرارگاه حضرت معصومه (س) در استان لرستان است.
یوسف حاجیلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به فعالیت‌های سپاه و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: در روزهای اخیر تمرکز کار قرارگاه در بخش ویسیان در شهرستان چگنی است که پل روستای سبزوار به ویسیان به علت وقع سیل از بین رفته است.

وی ادامه داد: مردم روستای سبزوار برای دریافت خدمات بهداشتی و.. باید روزانه به ویسیان مراجعه کنند که در روزهای اخیر با وقوع سیل این ارتباط قطع‌شده است.

حاجیلو ابراز داشت: احداث دوباره این پل در دستور کار قرار دارد تا هر چه سریع‌تر راه ارتباطی این روستا به ویسیان برقرار شود.

وی ادامه داد: در این منطقه همکاری خوبی بین نهادهای مختلف وجود دارد که این همکاری موجب پیشرفت کارشده است.

جانشین قرارگاه حضرت معصومه (س) ابراز داشت: بنیاد مسکن، شهرداری قم، هوا و فضای سپاه و سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) که به‌عنوان محور در فعالیت‌های این منطقه حضور دارند نهایت همکاری را با یکدیگر دارند.

وی تصریح کرد: در این منطقه 4 پل، که راه ارتباطی بین روستاها بوده به‌صورت کامل تخریب‌شده و از این تعداد دو پل دوباره احداث‌شده و دو پل دیگر نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری می‌رسد.

حاجیلو ابراز داشت: مأموریت اضطراری در این منطقه با احداث دو پل کامل می‌شود و بعدازآن منتظر ابلاغ مأموریت‌های جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نیازمندهای ما در منطقه ماشین‌آلات است که اگر اضافه شود سرعت کار بیشتر می‌شود.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/6857