printlogo


هزینه پروژه های عمرانی قم با رویکرد جهادی و حضور مردمی کاهش می یابد
هزینه پروژه های عمرانی قم با رویکرد جهادی و حضور مردمی کاهش می یابد
کد خبر: 7364
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم تصریح کرد: بی شک هزینه های تمام شده پروژه های عمرانی استان در سایه بهره گیری از ظرفیت جهادی و مردمی ، کاهش قابل توجهی یافته و در اجرای آن ها تسریع صورت می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ پاسدار علی دستوری ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اولین کمیته استانی بسیج سازندگی استان که به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که شاهد تشدید فشارها وتحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، همه مسئولان باید در سایه وحدت و همدلی و با رویکرد جهادی از ظرفیت های عظیم مردم به درستی برای حل مشکلات به خصوص در زمینه خدمت رسانی به محرومان استفاده کنند.

وی همچنین ضمن تشریح انواع فعالیت های عمرانی و خدمت رسانی سازمان بسیج سازندگی استان در سال های اخیر افزود: بی شک در سایه تعامل مطلوب با دستگاه های اجرایی استان می توان دامنه خدمت رسانی را توسعه بخشید و در عرصه محرومیت زدایی موفقیت های بیشتری را به نظاره نشست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: سپاه استان قم و بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مناطق سیل زده و به ویژه احداث و یا بازسای منازل، آماده همه گونه همکاری با ارگان ها و دستگاه های استانی است تا انشاالله هر چه سریعتر از حجم مشکلات مردم سیل زده کاسته شود.

لازم به ذکر است که در این جلسه ، مسئولان استانی ضمن آشنایی با قانون اختیارات و وظایف سازمان بسیج سازندگی، اعلام آمادگی کردند که در جلسات کارشناسی، پروژه های پیشنهادی خود را جهت بسترسازی تبادل توافقنامه ارایه نمایند.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/7364