printlogo


استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با قم فردا:
محاکمه مهنازافشار کافی نیست/ در قتل طلبه همدانی رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات هم باید پاسخگو باشند
محاکمه مهنازافشار کافی نیست/ در قتل طلبه همدانی رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات هم باید پاسخگو باشند
کد خبر: 7367
این استاد حوزه با اشاره به مطالبه عمومی برای محاکمه مهناز افشار در حادثه قتل طلبه همدانی گفت: محاکمه افرادی همچون مهناز افشار باید انجام شود اما خلاصه کردن این حادثه به محاکمه مهناز افشار منحرف کردن افکار عمومی است بلکه باید متهمان اصلی محاکمه شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به قتل طلبه همدانی اظهار داشت: این روزها حوادث  صدر اسلام مجدد در حال شکل گیری است دو  جریان علوی و جریان ضد علوی شکل گرفته است با این تفاوت که بعد از 1400سال این بار امت اسلام  خواص بی بصیرت و قدرت طلب را کنار زد است، به همین خاطر جریان ضد علوی به این نتیجه رسیده است که مردم را از نظام اسلامی خسته کند تا به هدف خود برسد.
وی گفت: جریان ضد اسلام برای خسته کردن مردم همه ابزارهای چهارگانه اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی را به کار می برد برای تضعیف امنیت، فضای مجازی را برای تخریب نظام اسلامی در اختیار اشرار قرار داده است.

غفاری فر تصریح کرد: نکته مهمی وجود دارد قتل مظلومانه  طلبه مظلوم همدانی قلب انسان ها را جریحه دار کرد اما از طرفی نسبت ناروا به طلبه ای زده شد و  توئیتی به نام وی منتشر شد و به 40 میلیون بانوی ایرانی توهین شد، همچنین به گروه حشد الشعبی تهمت ناروا زده شد و در یک کلام با یک توئیت دروغین به شیعه توهین شد به نظرم ماجرای دوم و انتساب دروغ درخواست جهاد نکاح از طرف یک طلبه مهمتر از قتل طلبه مظلوم همدانی بود  زیرا در ماجرای شهادت طلبه همدانی یک حمله فیزیکی انجام شد و خون ناحقی ریخته شد  و همه مظلومیت آن را مشاهده کردند اما جریان دوم از ریشه به دنبال تخریب اسلام هستند و می خواهند در افکار عمومی دین را نابود کنند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: با رها شدن فضای مجازی بستری ایجاد  شده است تا امنیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی جانی به خطر بیفتد، جریان ضد انقلاب ، ضد اسلام و ضد اهل بیت در درون نظام به این نتیجه رسید است که  از یک طرف ارتباط با را با دشمن حفظ کند و از آن ها خط بگیرد و از طرفی در درون نظام به واسطه فضای مجازی به تخریب نظام بپردازند.

رئیس جمهور و وزیر ارتباطات مقصر قتل طلبه همدانی

غفاری فر گفت: این سؤال مطرح است که آیا مسئولانی که مدیریت غلط آنها را مشاهده می کنیم دانسته عمل می کنند و یا نادانسته؟ جواب هر چه باشد باید گفت خطی که این مسئولان را هدایت می‌کند با چند واسطه همان جریان ضدی علوی در مقابل جریان علوی است که به صورت حرفه ای یارگیری انجام داده است و فضای مجازی ابزار این جریان شده است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: من مهناز افشار را در حدی نمی دانم که در این مصاحبه نامی از آن ببرم ، در جریان قتل طلبه همدانی وزیر ارتباطات یعنی آقای جهرمی مقصر است رئیس جمهور به عنوان مسئول شورای عالی فضای مجازی مقصر است و باید محاکمه شوند همان‌طور که نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در محل قتل طلبه همدانی از رهبر انقلاب درخواست کردند فضای مجازی را از دست رئیس جمهور بگیرد مشخص می شود که مقصر این حادثه کیست.

وی گفت: رئیس جمهور در بحث فضای مجازی بسیار بد عمل کرد دیوان عالی کشور باید رئیس جمهور را محاکمه کند، محاکمه افرادی حقیری همچون مهناز افشار باید انجام شود اما خلاصه کردن این حادثه به محاکمه مهناز افشار منحرف کردن افکار عمومی است بلکه باید متهمام اصلی یعنی رئیس جمهور و وزیر ارتباطات هم محاکمه شوند و پاسخگو باشند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در این حادثه هم قاتل و هم مقتول قربانی شدند زیرا یک خبیث به یک طلبه تهمت ناروا زد و فضای کشور را به عنوان بی غیرتی تشویش کرد و قاتل تحریک شد و یک طلبه را به شهادت رساند.


انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/7367