printlogo


آیت الله کعبی:
برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند/ تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است
برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند/ تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است
کد خبر: 8405
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است، گفت: برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن با عنوان جنگ یا مذاکره بازی نکنند.
آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به القای جنگ از سوی برخی افراد ترسو در کشور، اظهار داشت: در مواجهه با دشمنان اسلام و ایران و انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکا و صهیونیست باید مقابله فعالانه، مبتکرانه، امیدوارانه، شجاعانه و مدبرانه داشته باشیم.

وی ادامه داد:  منظور از مواجهه فعال این است که برخوردهای ایذایی دشمن و ادبیات جنگ روانی دشمن نباید نخبگان و فعالان رسانه و آحاد مردم را دچار انفعال کند بلکه مسیر خودسازی ، جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در برنامه گام دوم  و برنامه تاکید بر رونق تولید را با اقتدار پیش ببریم و با ابتکار عمل بتوانیم با مواجهه با دشمنان موانع را پشت سر بگذاریم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به دوگانه دشمنان، افزود: دوگانه ای که دشمنان ساخته اند به نام جنگ یا مذاکره ؛ برگ قدیمی دشمنان است و ملت ایران در این 40سال نشان داده است که نه اهل جنگ و نه اهل انفعال و مذاکره با دشمن است بلکه بین جنگ و مذاکره راه مقاومت و راه پیشرفت و استحکام درون زار را با شجاعت پیش می برد.

برخی افراد یا جریان ها در نقشه و پازل دوگانه دشمن بازی نکنند
 وی ابراز داشت:  در مواجهه با دشمن باید ضمن حفظ آمادگی و قدرت بازدارندگی دفاعی و تهدید زدایی با استحکام درونی و آمادگی دفاعی در نقشه و پازل دشمن بازی نکنند و همینطور برخی افراد یا جریان ها هم در این پازل بازی نکنند.

تمرکز دشمن بر نا امیدکردن مردم است
آیت الله کعبی با اشاره به اینکه این دوگانه جنگ و مذاکره نقشه دشمن است، عنوان داشت: دشمن بر روی ناامید کردن مردم تمرکز دارد و ارائه تحلیل بد از شرایط و تغییر محاسبات مسئولان از اهداف آنها می باشد.

وی خاطرنشان کرد:  در مواجهه با دشمن باید واقعیت های میدان و قدرت های ذاتی جمهوری اسلامی و ضعف های آمریکایی ها را  دید چرا که ایران می تواند تهدیدهای دشمنان را به فرصت پیشرفت و فرصت برون رفت از مشکلات داخلی تبدیل کند.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8405