printlogo


مشاور رئیس مجلس در گفتگو با قم فردا:
جنگی بین ایران و آمریکا رخ نخواهد داد/ جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با سناریوهای مختلف دشمنان است
جنگی بین ایران و آمریکا رخ نخواهد داد/ جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با سناریوهای مختلف دشمنان است
کد خبر: 8571
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که جنگی بین ایران و آمریکا رخ نخواهد داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده مقابله با سناریوهای مختلف دشمنان است.
منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن محکوم کردن برخی از اظهارنظرها که خواستار ایجاد دوقطبی مذاکره یا جنگ با آمریکا در داخل کشور هستند، اظهار داشت: نه جنگی رخ می‌دهد و نه با این روشی که کشور آمریکا در پیش‌گرفته است مذاکره‌ای برقرار می‌شود.

وی بابیان این‌که با آدم‌های عهدشکن و آدم‌هایی که روی حرف آن‌ها نمی‌شود حساب کرد، نمی‌توان مذاکره کرد، تصریح کرد: مذاکره در صورتی محقق می‌شود که ما طرف عاقلی را روبروی خودمان داشته باشیم که بعد از مذاکره توافقنامه را پاره نکند یا زمانی که در انتخابات برنده شد نگوید این قرارداد را من نبستم و به همین علت آن را اجرا نمی‌کنم.

حقیقت پور ابراز داشت: آمریکایی‌ها تا زمانی که تغییری در رفتار خودشان ندهند و خودشان را اصلاح نکنند و از ملت بزرگ ایران بابت خیانت‌ها و جنایت‌هایی که در 4 دهه اخیر کرده‌اند معذرت‌خواهی نکنند، امکان مذاکره با این کشور وجود ندارد.

وی تأکید کرد: هیچ قرائن و شواهدی که نشان دهد این کشور قصد جنگ با کشورمان را داشته باشند وجود ندارد اما درعین‌حال جمهوری اسلامی ایران اهل جنگ نیست اما اگر کشورهایی بخواهند جنگی را علیه کشورمان تحمیل کنند، محکم در برابر آن‌ها می‌ایستیم و درس عبرتی به آن‌ها می‌دهیم که دیگر سودای حمله به ایران را نیز نداشته باشند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: البته امروز دشمن جنگ سیاسی، روانی و اقتصادی به راه انداخته است تا از این روش به‌نظام ضربه بزند اما ملت ایران پای آرمان‌ها و عقاید خود ایستاده است و ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نخواهد کرد.




انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8571