printlogo


وحدت و همدلی نیاز امروز کشور
وحدت و همدلی نیاز امروز کشور
کد خبر: 8684
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر تا دیروز در خفا و جلسات محرمانه اقدام به توطئه و دسیسه علیه ملت ایران می‌کردند امروز به‌صورت آشکار و علنی از توطئه‌های خود رونمایی می‌کنند که خود نشان‌دهنده اهمیت و حساس بودن شرایط فعلی کشور است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمهوری اسلامی ایران این روزها در کانون خبرهای رسانه‌های مختلف جهان قرار دارد، درواقع کشورمان شرایط حساس و سرنوشت سازی را سپری می‌کند.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر تا دیروز در خفا و جلسات محرمانه اقدام به توطئه و دسیسه علیه ملت ایران می‌کردند امروز به‌صورت آشکار و علنی صحبت از جنگ می‌کنند البته اقتدار و صلابت نیروی‌های مسلح در کنار قدرت عظیم جبهه مقاومت اجازه نمی‌دهد دشمنان نگاهی به حمله نظامی داشته باشند بلکه این بار جنگ در میدان اقتصادی و روانی آغازشده است.

آن طوری که رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در سخنرانی خود اعلام کرد فعلاً این کشور قصد کوتاه آمدن و بازگشت به برجام را ندارد به همین علت نیاز است که در داخل کشور برای رویارویی تمام‌قد در برابر این دشمن قسم‌خورده آمادگی‌های لازم به وجود آید.

اولین گام در این مسیر وحدت و همدلی تمامی مسئولان نظام است درواقع مسئولان باید با درک شرایط موجود کشور با همدلی و هم‌افزایی در برابر تهدیدات دشمنان بایستند.

در این میان باید گفت جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا در ماه‌های اخیر به‌صورت منظم برگزارشده است که می‌تواند تا حدودی نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی سازد.

البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود چراکه یکی دیگر از میدان‌هایی که باید دشمنان نظام را شکست داد عرصه جنگ روانی است که این روزها در فضای مجازی شکل‌گرفته است.

حربه‌ای که دشمن در این فضا به دنبال آن است القای ناکارآمدی نظام، ایجاد هرج‌ومرج و تشدید روانی بازارهای پولی و مالی است که نیاز است با حضور میدانی و جدی در این فضا با متخلفان برخورد قاطع و متناسبی صورت گیرد تا راه را در این میدان بر دشمن بست.

عرصه‌ای دیگری که نیاز است مسئولان نظام و به‌خصوص قوه قضائیه به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد مبارزه با فساد و دانه‌درشت‌ها است چراکه مبارزه با این افراد نه‌تنها آرامش و امنیت روانی بازار را به همراه دارد بلکه موجب اعتماد بیشتر مردم به مسئولان می‌شود و خود موجب افزایش همراهی مردم با مسئولان در این جنگ تمام‌عیار می‌شود.

نکته مهم دیگر ضرورت همراهی سیاسیون و خواص با مردم و مسئولان در این شرایط حساس است شنیدن صدای واحد از ملت و مسئولان خود می‌تواند عاملی باشد تا دشمنان نظام د محاسبات خودشان اشتباه کرده و حتی در ادامه راه از کرده خود پشیمان شوند، نمونه این مهم را می‌توان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی یافت زمانی که صدام حسین با هدایت و پشتیبانی آمریکا به کشورمان حمله کرد قصد داشت سه‌روزه کشور را تصاحب کند اما زمانی که با وحدت و مقاومت ملت و مسئولان نظام روبرو شد بلافاصله عقب‌نشینی کرد و حاضر به آتش‌بس شد.

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8684