printlogo


نابسامانی‌ امروز نتیجه تفکر اصلاحات و اعتدال است/ فراکسیون ولایی نمی‌خواهد با مقصران مشکلات مردم لیست مشترک دهد
نابسامانی‌ امروز نتیجه تفکر اصلاحات و اعتدال است/ فراکسیون ولایی نمی‌خواهد با مقصران مشکلات مردم لیست مشترک دهد
کد خبر: 8871
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نابسامانی‌های ایجاد شده در کشور محصول دو تفکر اصلاحات و اعتدال است، گفت: فراکسیون ولایی قصد ندارد با مقصران مشکلات مردم لیست مشترک دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (شنبه 4 خرداد 98) گفت: در این  چند سال دشمنان ما تمام همت خود را بر فشار بر مردم و مایوس کردن آنها قرار دادند به امید آنکه تابستانی داغ را در ایران تجربه کنند تا مردم ما 40 سالگی انقلاب را نبینند. اما مردم ما همیشه پای انقلاب و باورهای خود ایستاده و تلاش کرده‌اند این خواب پریشان دشمنان هیچ موقع تعبیر نشود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جای تردید نیست که وضع موجود و نابسامانی‌های ایجاد شده در کشور محصول دو تفکر اصلاحات و اعتدال است که با مشارکت خود با دست گرفتن فرمان مجلس و هم فرمان دولت این وضع را بر کشور تحمیل کرده‌اند. آغاز این اتفاقات تصمیم غلطی بود که در موضوع برجام این اکثریت هم در مجلس و هم در دولت انجام دادند که نتیجه آن چیزی جز حقارت، خسارت و عقب افتادگی برای کشور ما نبود.

وی افزود: امام (ره) فرمود مجلس باید در راس امور باشد اما باید اعتراف کنیم متاسفانه مجلس دهم به هیچ وجه در جهت حل مسائل ضروری، معیشتی واساسی مردم اقدامی نکرد و در یک کلام در راس امور ریل‌گذاری و نظارتی که منجر به نجات کشور شود، انجام نداد.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: همه ملت ایران می‌دانند دو طیف اصلاحات و حامیان دولت که امروز هم در تلاش هستند که صندلی ریاست مجلس را به دست خود بگیرند تلاشی در جهت حل مشکلات مردم نکردند و باز تاکید می‌کنم مردم شریف ایران بدانید که وضع موجود حاصل فکر و تصمیمات آنها بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون ولایی با اینکه در این مجلس اقلیت بود تمام تلاش خود را در تاثیرگذاری و اصلاح وضع موجود به کار گرفت اما روشن است که نتوانست بسیاری از وظایف خود را به صورت تام و تمام انجام دهد و این دلیلی ندارد الا اینکه ما در مجلس اقلیت هستیم.

وی افزود: مردم باید بدانند که ما ضعف هر دو گروه را در ایجاد وضع موجود مؤثر می‌دانیم و به هیچ وجه نمی‌توانیم به جانبداری از طرفی مشی آنها را بر گردن بگیریم لذا فراکسیون ولایی تا به حال طی تصمیمات اولیه خود بنا دارد لیست مستقلی را در مجلس اعلام کند که با یکی از جریانات تحت عنوان لیست مشترک هم‌راستا قرار نگیرد.

پژمان‌فر در تذکری به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با دانه‌ درشت‌ها و رانت خواران شد و گفت که این اقدام را یک ضرورت بدانید. چه معنا دارد یک جوان 100 میلیون را چیزی نداند و به واسطه خویشاوندی رانت ایجاد کند و با او برخورد جدی صورت نگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور تعلل و دست به دست کردن شما در رساندن 14 میلیارد دلار به صورت سهمیه‌بندی به مردم که قانون برای شما تکلیف کرده امری است که به هیچ وجه قابل بخشش نیست.امیدواریم تاخیر سه ماهه صورت گرفته و خسارت‌های ایجاد شده شما را متنبه کرده باشد که دست از لجبازی بردارید و بر قانون تمکین کنید. آقای رئیس‌جمهور شما می‌دانید که بیشترین قانون شکنی را در دولت‌های گذشته جمهوری اسلامی داشته‌اید؟

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در اثر سیل و بارش‌های مکرر در کلات ایجاد شده است لازم است شورای مدیریت بحران در سطح استان با حضور مسئولین کشوری به منظور اقدامات جدی در این شهر سیل‌خیز اقداماتی را انجام دهد و از مردم و مسئولین محلی خواستارم هر گونه کوتاهی این امر را که موجب کم کاری و کاستی در امر خدمت رسانی می‌شود به ما و دفتر ما اطلاع‌رسانی کنند.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که جوانان ما در حوزه‌های مختلف دارند لازم است سازوکارهای مناسبی برای استفاده از ظرفیت آنها ایجاد شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8871