printlogo


در حاشیه‌ای تاریکی خیابان کارگر؛
آیا ارده‌ای برای حل مشکل ساکنان خیابان کارگر وجود دارد؟
 آیا ارده‌ای برای حل مشکل ساکنان خیابان کارگر وجود دارد؟
کد خبر: 8939
عدم روشنایی خیابان کارگر در ماه‌های اخیر بارها رسانه‌ای شده اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده است به طوری که به نظر می‌آید ارده‌ای برای حل مشکل ساکنان این منطقه وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، 30 فروردین ماه امسال بود که با توجه به پیام‌های ساکنان خیابان کارگر در منطقه 6 شهرداری قم مبنی بر عدم روشنایی کافی این خیابان ویدیویی از تاریکی مطلق این خیابان به خصوص در قسمت‌هایی که در نیمه دوم سال 97 بازگشایی شده بود ضبط و منتشر کردم.

بعد از انتشار فیلم در کانال‌های خبری و انعکاس آن به مسئولان مربوطه پاسخ‌های متناقضی از سوی ایشان برای حل این مشکل شنیده شد.

مسئولان شهرداری در پاسخ به دلایل عدم روشنایی خیابان، توپ را به زمین اداره برق انداختند و عنوان کردند که روشنایی معابر بر عهده اداره برق است و البته سهیل کیانی پور مسئول روابط عمومی شرکت برق استان قم نیز در پاسخ به سؤالم دراین‌باره گفت: بر اساس قانون در مکان‌هایی که شهرداری اقدام به توسعه و احداث محور می‌کند مانند خیابان کارگر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برق‌رسانی و روشنایی معابر با شهرداری است.

حسن طلایی عضو شورای اسلامی شهر قم نیز همان زمان در پاسخ به این خواسته اهالی منطقه از حل شدن مشکل روشنایی این خیابان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

البته پیگیری‌هایم به همین‌جا ختم نشد به‌طوری‌که ویدیوی ضبط‌شده از تاریکی این خیابان برای استاندار قم ارسال کردم تا وی نیز از کوتاهی مدیران استانی باخبر شود.

علاوه بر این پیگیری‌هایم از حمید اورعی مشاور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز ادامه پیدا کرد اما وی دراین‌باره گفت که اختلافی بین شهرداری و اداره برق وجود دارد که همین موضوع مشکل‌ساز شده است.

البته این اولین بار نیست که مشکل عدم روشنایی این خیابان رسانه‌ای می‌شود چراکه در آبان ماه سال 97 نیز در گزارشی با عنوان" دردسرهای بی‌پایان خیابان کارگر قم" از عدم وجود روشنایی در این خیابان انتقاد کردم اما به نظر می‌آید گوش شنوایی برای این مهم وجود ندارد و خدای‌نکرده باید عابر یا عابرانی به هنگام عبور از این خیابان دچار حادثه شوند تا این‌که مسئولان امر مقتدرانه وارد عمل شوند.

به‌هرحال با پیگیری‌های صورت گرفته ازنظر نگارنده اراده‌ای حداقل برای حل این مشکل وجود ندارد چراکه اگر وجود داشت تاکنون و بعد از گذشت نزدیک به 9 ماه از بازگشایی این خیابان فکری به حال روشنایی این خیابان می‌شد.

عباسعلی محمدی

انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8939